جراره در نطق میان دستور:

دعواهای سیاسی نیاز مردم نیست، به مشکلاتشان برسید

نماینده مردم بندرعباس گفت: به هوش باشید و به مشکلات مردم رسیدگی کنید، از دعواهای سیاسی پرهیز کنید چراکه آنچه مردم نیاز دارند دعواهای سیاسی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ "ابوالقاسم جراره" نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و خمیر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه 21خرداد ماه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولین گفت: به هوش باشید و به مشکلات مردم رسیدگی کنید، از دعواهای سیاسی پرهیز کنید چراکه آنچه مردم نیاز دارند دعواهای سیاسی نیست.

وی ادامه داد: به دنبال تصاحب مسئولیت‌ها و کرسی‌های دولتی و پارلمانی نباشید و برای خدا کار کنید،‌ قدر فرصت خدمت گزاری را بدانید و با مردم صادقانه رفتار کنید زیرا مردم هوشیار و بیدارند و نظاره‌گر اعمال و رفتار مسئولین خود هستند و درباره آنها قضاوت می‌کنند.

جراره تاکید کرد: اگر ما آنچه وظیفه‌مان است را به خوبی انجام دهیم در ذهن و دل مردم ماندگار خواهیم بود همانگونه که بنیان‌گذار مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و شهدا که صادقانه کار کردند تا قیام قیامت ماندگار خواهند بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: آرمان‌ها و ارزش‌های ایرانی-اسلامی را پاس بدارید و براساس فرامین اسلامی حرکت کنید و زمینه تسلط بیگانگان را بر امت اسلامی فراهم نکنید.

وی با بیان اینکه آنها که با عزت ایستادگی کردند، ماندگار شدند گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه درمان مشکلات کشور است پس به جای رفتن به دنبال حاشیه‌ها به فکر اجرای آن باشیم.

نماینده مردم بندرعباس به مشکلات حوزه انتخابی خود اشاره کرد و اظهار داشت: سال‌هاست که به مرزنشینان به عنوان قاچاقچی نگاه می‌شود گرچه منکر وجود عناصر این‌چنینی در مرزها نیستم اما این که همه را به یک چشم نگاه کنیم، درست نیست.

جراره با انتقاد از ایجاد محدودیت برای اصناف گوناگون در مرزها بیان کرد: حال که دولت توان ایجاد اشتغال را ندارد، لااقل سد راه مردم نیز نشود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حل مشکل آب‌های زیرسطحی در استان هرمزگان گفت: اگر اکنون بحث انتقال آب خلیج فارس به استان‌های مرکزی کشور مطرح است برای آب خود مردم هرمزگان نیز باید فکری کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جراره ، نطق ، میان ، دستور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.