رودهن/معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی:

تعهد و تخصص شرط لازم کار است

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تعهد و تخصص در حال حاضر شرط لازم کار است و وقتی عقل در میان باشد، به نوعی تعهد نیز وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین تیمور علی عسگری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در دولت جدید که با شعار تدبیر و امید روی کار آمده است و عقلانیت را مطرح می کند، کار مسئولان سخت تر از گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: عقل باعث می شود تا سیاست معنا پیدا کند؛ چون یکی از معانی سیاست، تدبیر در امور است.

علی عسگری اضافه کرد: خرد گرایی جمعی، هم زیستی مسالمت جویانه و معاشرت و تعامل به خصوص بین نخبه ها سبب نشاط و انبساط خاطر خود می شود و بسیار مهم است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امروز باید مراقب بود تا نخبگان جامعه وارد دعواهای سیاسی و اجتماعی نشوند.

وی ادامه داد: در فرهنگ دینی کشومان اخلاق، عقلانیت و اعتدال در منش و رفتار از اصول غیر قابل انکار است و بنا بر وظیفه باید از زحمات همه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قدردانی کرد.

علی عسگری افزود: رشد و بالندگی یک جامعه و کمال یابی انسان و جامعه بخش قابل توجهش به عقلانیت و تدبیر مربوط می شود.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلام تصریح کرد: هر موقع نخبگان جامعه به دعواهای پدری روی آوردند، بنا بر شرایط و رویه های غیر بایسته، جامعه هم التهاب پیدا کرده و جنگ و جدال و تقابل در جامعه بیشتر رخ داده است.

وی ادامه داد: در این زمینه، به ملاک عقل و تدبیر کمتر عمل میشود و ما در عرصه های مدیریتی و برنامه ریزی در سطوح کلان مانند حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید راهبردهای متناسب را در نظر بگیریم.

علی عسگری تصریح کرد: حتی در تقابل با دشمن که دشمنی هایش را همیشه خواهد داشت، اگر مبنا عقلانیتی باشد که ساده انگاری در آنها نباشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت/س.


برچسب ها: تعهد ، تخصص ، دانشگاه ، تدبیر ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.