آیت‌الله موسوی جزایری در جمع خبرنگاران مطرح کرد

ساخت حوزه‌های علمیه خوزستان به برکت نقش آیت‌الله مهدوی کنی

عضو مجلس خبرگان رهبری پس از عیادت از رئیس مجلس خبرگان گفت: پس از جنگ آیت‌الله مهدوی کنی پیشنهاد دادند که بازسازی حوزه‌های علمیه خوزستان به خودشان واگذار شود. امام خمینی(ره) نیز پذیرفت لذا به برکت حضور و نقش آیت‌الله مهدوی کنی اکثر شهرهای خوزستان امروزه حوزه دارند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری" نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در بیمارستان بهمن حضور یافت و پس از عیادت آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی همواره به عنوان یار و پشتیبان نزدیک امام خمینی(ره) حضور داشت و مجاهدت‌ها و مبارزات بسیاری در طول انقلاب اسلامی داشته است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن آرزوی شفای عاجل برای رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: آیت‌الله مهدوی کنی در مجلس خبرگان رهبری نقش موثری را ایفا می‌کنند و زمانی که ریاست را برعهده گرفتند به این مجلس نور دادند.  
 
آیت‌الله موسوی جزایری به ذکر خاطره‌ای در زمان جنگ پرداخت و گفت: پس از جنگ آیت‌الله مهدوی کنی پیشنهاد دادند که بازسازی حوزه‌های علمیه خوزستان به خودشان واگذار شود. امام خمینی(ره) نیز پذیرفت لذا به برکت حضور و نقش آیت‌الله مهدوی کنی اکثر شهرهای خوزستان امروزه حوزه دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، خبرگان ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار