ستاری در جمع خبرنگاران:

آیت الله مهدوی کنی پژوهشگر زبده و ستون تاثیر گذار در حوزه علوم انسانی است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: آیت الله مهدوی کنی از پژوهشگران زبده کشور است و در عرصه دانشگاهی یک ستون تاثیر گذار در حوزه علوم انسانی است.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "سورنا ستاری" با حضور در بیمارستان بهمن ضمن ملاقات "آیت الله مهدی کنی" در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ایشان اظهار داشت: ظاهرا وضعیت رئیس مجلس خبرگان رهبری رو به بهبود است و انشاءالله خطر رفع شود.
 
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور کشورمان درباره ویژگی‌های بارز آیت الله مهدوی کنی تصریح کرد: ایشان برای مراکز دانشگاهی و پارک‌های علمی وفناوری به دلیل انجام فعالیت‌های دانشگاهی‌اش بسیار مورد توجه است.
 
وی گفت: آیت الله مهدوی کنی از پژوهشگران زبده کشور در عرصه دانشگاهی فعالیت بسیار مثبت و ارزنده‌ای از خود داشته وهمین وجه موجب علاقه قشر دانشگاهی به ایشان شده است.
 
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با تاکید بر اصل ولایت مداری از سوی آیت‌الله مهدوی کنی گفت: باید مضاف بر چنین ویژگی از خصوصیاتی که کمتر به آن اشاره شده صحبت کنیم چرا که به اعتقاد من درباره وجه دانشگاهی ایشان زیاد صحبت نشده است.
 
 ستاری خاطر نشان کرد: آیت الله مهدوی کنی به عنوان رئیس دانشگاهی که یکی از مهم‌ترین مراکز علمی در حوزه علوم انسانی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است مطرح است. آیت ا‌لله مهدوی کنی یک ستون بسیار محکم و تاثیر گذار در حوزه علوم انسانی است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مهدوی ، کنی ، دانشگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار