تشکیل 10کمیمیسیون تخصصی برای حل مسایل جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان پیشنهاد تشکیل 10 کمیسیون تخصصی را برای حل مشکلات و مسایل جوانان به اعضای ستاد ملی ساماندهی امور جوانان ارائه داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان، روز دوشنبه 19 خرداد ماه در پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که با حضور دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، معاونان و نمایندگان دستگاه‌های عضو این ستاد برگزار شد، خطاب به نمایندگان دستگاه‌ها گفت: جایگاه قانونی خود را جدی بگیرید و به ارائه پیشنهاد برای جوانان بپردازید.

گلزاری تشکیل کمیسیون‌های اشتغال، ازدواج، مسکن، مشارکت اجتماعی جوانان، غنی سازی اوقات فراغت، کاهش آسیب‌های اجتماعی، هویت، دینداری، معنویت و دنیای مجازی و... را برای عضویت اعضا به آنها ارائه داد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها ملزم هستند با توجه به وظایف خود در کمیسیون‌های تخصصی عضو شوند.

وی افزود: جلسات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان از این پس هر شش هفته یک بار تا پایان سال تشکیل می‌شود و کمیسیون‌های تخصصی نیز بین این دوره‌ها به ارائه راهکارهایی برای مسائل جوانان خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در کشور 24  میلیون جوان داریم که تنها یک معاونت به برنامه‌ریزی برای حل مشکلات جوانان می‌پردازد‌.

گفتنی است، در این جلسه، علاوه بر گزارش نمایندگان دستگاه‌ها  از برنامه‌های هفته جوان، وظایف ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و لایحه تکالیف دستگاه‌ها در برنامه پنجم بررسی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تشکیل ، حل ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار