حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین‌ انصاریان در جمع خبرنگاران:

"آیت‌الله مهدوی کنی" نعمت ویژه‌ای برای کشور و روحانیت است

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین‌ حسین انصاریان حسین انصاریان ضمن عیادت از رئیس مجلس خبرگان رهبری ایشان را نعمت ویژه‌ای برای کشور و روحانیت دانست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسین انصاریان" ظهر امروز با حضور در بیمارستان از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شناخت من از رئیس مجلس خبرگان رهبری به سال 1342 زمانی که هنوز روحانی نشده بودم، می‌رسد.
 
وی تواضع آیت‌الله مهدوی کنی را از صفات بارز ایشان دانست و افزود: تواضع آیت‌الله مهدوی کنی به حدی بود که برای مردم قوه جاذبه ایجاد می‌کرد لذا بر اساس همین ویژگی مهم محبت مردم نسبت به ایشان طی چند روز اخیر مشخص بود.

وی با بیان این که "آیت‌الله مهدوی کنی" در حمله به فرهنگ شاه و مبارزات انقلابی شجاعت زیادی داشتند، گفت: شجاعت ایشان در طول انقلاب همواره زبانزد بوده است.
 
وی افزود: آیت‌الله مهدوی کنی اولین هسته تشکیل روحانیت مبارز تهران را با تعدادی از انقلابیون تشکیل دادند. اگر بخواهم خاطرات خود را با ایشان بازگو کنم به یک جزو 200 صفحه‌ای نیاز دارم.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاریان در پایان آیت‌الله مهدوی کنی را نعمت ویژه‌ای برای کشور و روحانیت دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم خداوند لطف خاصی را عنایت کرده و به ایشان شفای عاجل مرهمت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار