رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC):

ظرفیت و توانایی‌های دانشگاه خوارزمی مورد بررسی قرار می‌گیرد

طی حضور در دانشگاه خوارزمی ظرفیت و توانایی‌های دانشگاه خوارزمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جعفر مهراد رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بنا به دعوت محمد علی سبحان الهی سرپرست دانشگاه خوارزمی، در روز یکشنبه 18/03/93 طی نشستی که با حضور هیئت رئیسه دانشگاه خوارزمی، روسای دانشگاه‌ها، موسسات تحقیقاتی، پژوهشکده‌ها، مدیران گروه‌ها، مدیران مسئول و سر دبیران مجلات تشکیل می‌شود در این دانشگاه سخنرانی دارم.
 
وی افزود: در این سخنرانی به مسائلی درباره آموزش عالی کشور و ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانشگاه خوارزمی در بین سایر دانشگاه‌های کشور سخنرانی شکل می‌گیرد.
  
مهراد در ادامه به درخواست دانشگاه یاسوج در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی مرکز منطقه ای و ISC ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه یاسوج در تاریخ‌های 27 و 28 خرداد 1393 خبرداد و گفت: مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و ISC بر اساس ماموریت و اهداف تعیین شده و طبق درخواست دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی کشور، دولتی و غیر دولتی، همواره کارگاه‌های مختلفی را برای اعضای هیأت علمی و پژوهشگران در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند. 

وی تصریح کرد: این کارگاه که به مدت دو روز در محل دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد به طور کلی پیرامون نشر مقالات علمی و پایگاه‌های اطلاعاتی گوناگون است که برگزاری آن سردبیران نشریات و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها را در مدیریت مجلات و استفاده از منابع اطلاعات علمی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار