عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد؛

نیامدن روسای قبلی دانشگاه آزاد یعنی پذیرش نتیجه تحقیق و تفحص /هفته آینده نتیجه تحقیق و تفحص به صحن می‌رود

با توجه به اینکه فرصت دو هفته‌ای کمیسیون به روسای قبلی دانشگاه آزاد برای دفاع از خود در پرونده تحقیق و تفحص پایان یافته است مجلس این هفته را نیز صبر کرده اما هفته آینده بدون در نظر گرفتن هیچ بهانه‌ای نتیجه جمع بندی را به صحن مجلس ارائه می‌دهد.

 کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به پایان رسیده است و بر اساس آیین نامه داخلی نامه‌ای به آقایان جاسبی و دانشجو نیز در خصوص آن داده شد که از دادن پاسخ تاکنون دریغ کرده‌اند.

وی گفت: براساس قانون این افراد باید به کمیسیون بیایند و ضمن ارائه توضیحات خود به دفاع از عملکرد خود بپردازند و پس از استماع دفاعیات این افراد کمیسیون نتیجه بررسی‌های خود را ارائه کند.

وی با بیان اینکه البته نیامدن این افراد به منزله پذیرش نتیجه حاصله از سوی مجلس خواهد بود خاطر نشان کرد: این گزارش در هفته جاری به جمع بندی نهایی خواهد رسید و خلاصه آن برای قرائت نیم ساعته در صحن علنی آماده خواهد شد.

وی یاد آور شد: کمیسیون بیش از این نمی‌تواند معطل بماند و نیامدن این افراد یعنی قبول نتیجه بررسی‌های به عمل آمده از سوی مجلس.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار