رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد

ارسال گزارش تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد به مدیران ذیربط

گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون جمع بندی شده یک رونوشت از آن به مدیران ذیربط ارسال شد و منتظر ارائه نظرات آنان در این خصوص هستیم.

دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون تا حدی جمع بندی شده و یک رونوشت از آن به مدیران ذیربط ارسال گردیده است که کمیسیون منتظر ارائه نظرات آنان و پاسخگویی در مواردی از این گزارش از سوی آنان هستیم.

وی گفت: در صورت نیاز ممکن است مدیران ذیربط نیز به کمیسیون دعوت شوند تا بتوان گزارش حاصله را جمع بندی نمود و به صورت جامع و کامل به صحن ارائه داد.

وی افزود: ارائه نتیجه جمع بندی این گزارش در صحن علنی مجلس در نیم ساعت امکان پذیر است و ما امیدواریم با همکاری مدیران دانشگاه آزاد تا هفته آینده این گزارش به صحن مجلس برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
دانشگاه آزاد واقعاً در حق مردم ظلم می کنه. من دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد تهران مرکز هستم با این که ما در مقطع فوق لیسانس درس می خوانیم اما کلاسهای ما 40 نفره است. واقعاً شما قضاوت کنید استاد در دروس ارشد چطور می تواند با 40 دانشجو در یک کلاس تدریس کند؟
وسایل کمک آموزشی در حد صفر. به طوری که یکی از دروس ما که برای ارائه تحقیق دانشجویان نیاز به کامپیوتر و ویدئو پروژکتور دارند چون کامپیوتر خراب است استاد از دانشجویان خواست که خودشان لپ تاپ بیاورند.خدا میدونه با این دزدهای موتوری تهران با چه ترس ولرزی ما لپ تاپ بردیم دانشگاه. اگر شهریه یک ترم یک کلاس 40 نفره را هزینه کنند برای لپ تاپ حداقل 15 دستگاه لپ تاپ 3 میلیون تومانی می توانند خریداری کنند.
لطفاً یک نفر به داد ما دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکز برسد. التماس می کنیم.
آخرین اخبار