آیت‌الله دری نجف آبادی در جمع خبرنگاران:

شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی برای مسئولان اسوه حسنه است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی در همه ابعاد برای مسئولان اسوه حسنه است و در تمامی ابعاد اخلاقی ارتباط با خدا و مردم خدمت‌گزاری به امام و رهبری جزء شخصیت‌های کم نظیر انمقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ آیت‌الله "دری نجف آبادی" با حضور در بیمارستان بهمن ضمن ملاقات آیت‌الله "مهدوی کنی" درباره شخصیت تأثیرگذار ایشان در طول انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایشان فقیه مبارز، سخت کوش، با صلابت و مستیم در راه امام و ولایت و خدمت به مردم بوده است.  
 
وی ادامه داد: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری این قبیل افراد سرمایه‌های پربرکت و با ارزشی هستند که طول عمر خود را در حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، زندانها وحتی بعد از انقلاب اسلامی در حساس‌ترین مسئولیت‌ها در راه خدمت به اسلام امام(ره) و رهبری انقلاب تلاش کردند که آثار برکات فروانی از خود به جای گذاشته‌اند.  
 
آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی در همه ابعاد برای مسئولان اسوه حسنه است و در تمامی ابعاد اخلاقی ارتباط با خدا و مردم خدمت‌گزاری به امام(ره) و  رهبری انقلاب جزء شخصیت‌های کم نظیر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/  

برچسب ها: شخصیت ، ابعاد ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار