ابراز نگرانی مدیران شهری از وضعیت تاسیسات پوسیده آب و فاضلاب تهران؛

تا کنون تنها 50 درصد از کار تاسیسات آب و فاضلاب تهران انجام شده است

سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه این کمیسیون با حضور اعضا شورا، مدیران شهرداری و مسئولان سازمان آب و فاضلاب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ ابوالفضل قناعتی، سخنگوی کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:مدیریت شهری در بحث آب و فاضلاب تهران دغدغه های بسیاری دارد که سبب نگرانی در بحث پرت آب و همچنین تامین آب سالم برای شهروندان می باشد اما بر اساس گزارش های موجود تاکنون تنها 50 درصد ازکار تاسیسات آب و فاضلاب شهری تهران انجام شده است و مسئولان سازمان آب و فاضلاب پیش بینی کردند تا پایان امسال پیشرفت فیزیکی این پروژه به 60 تا 65 درصد برسد.

قناعتی افزود: در این جلسه مسئولان آب و فاضلاب به تشریح فرآیند کار پرداخت .
سخنگوی کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار کرد: مدیریت شهری نسبت به طولانی شدن زمان اجرای پروژه آب و فاضلاب و تحمیل سختی تردد، بر هم خورد منظر شهری و نارضایتی شهروندان از طولانی شدن زمان اجرای پروژه های آب و فاضلاب در سطح محلات و خیابان‌ها گلایه دارد.

قناعتی گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های  شهرداری، پله پله‌ای شدن آسفالت کف کوچه‌ها و خیابان‌ها و ایجاد فرورفتگی‌های آزاردهنده در محلات و خیابان‌های محل اجرای طرح‌های آب و فاضلاب است. به طوری که این موضوع منجر به اعتراض شهروندان به مدیریت شهری شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بارها و بارها در سطح تهران اتفاق افتاده که شرکت آب و فاضلاب آسفالت یک منطقه را کنده و پس از انجام لوله گذاری و گرفتن تراکم خاک اقدام به آسفالت مجدد کرده است اما به دلیل سرعت عمل بالا، غیر کارشناسی بودن اقدامات در مباحث فنی با گذشت دو ماه، آسفالت مورد نظر نشست کرده و این موضوع سبب پله پله‌ای شدن آسفالت و ایجاد فرورفتگی‌های قابل توجه در کف کوچه‌ها و محلات و نارضایتی مردم از تردد در آن می‌شود.

قناعتی گفت‌: با طرح مشکلات و دغدغه‌ها در مباحث شهر تهران مقرر شد همکاری مجموعه مدیریت شهری با سازمان آب و فاضلاب برای رفاه حال شهروندان تهرانی گسترش یافته و برای حل مشکلات گام‌های موثری با همکاری چند سویه برداشته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار