قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تردد معلولان از زیر گذر چهارراه ولیعصر غیر ممکن است/ تجهیزات آسانسور باید پیش از زمان بهره‌برداری نصب می‌شد

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با انتقاد از عدم تجهیز آسانسور در زیر گذر چهارراه ولیعصر گفت: متاسفانه عدم تجهیز آسانسور در زیرگذر چهارراه ولیعصر عملاً باعث شده تردد معلولان از این تقاطع غیر ممکن شود.

ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بهره برداری از زیر گذر چهارراه ولیعصر یکی از اقدامات خوب شهرداری در سطح شهر تهران بودو با احداث آن بسیاری از مشکلات ترافیکی این تقاطع که هم رانندگان و هم مردم نسبت به آن اعتراض داشتند را برطرف کنند.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با راه اندازی این زیر گذر حجم ترافیک در این تقاطع کاهش چشم‌گیری داشته است ودر عین این که بسیاری مزایای خوبی دارد اما متاسفانه نقایصی نیز به آن وارد است نظیر عدم تجهیز آسانسور در این زیر گذر که با وجود نرده کشی خیابان نیز عملاً تردد برای معلولان غیر ممکن شده است.
 
عضو کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهر تهران تصریح کرد: باید پیش از زمان بهره برداری از این زیر گذر نصب آسانسورها نیز انجام می‌شد که در حال حاضر این موضوع به صورت یک چالش برای تردد معلولان و حتی افراد مسن در آمده است.
 
قناعتی خاطرنشان کرد: در این خصوص به شهردار تذکر داده شده و در شورای شهر نیز آن را پیگیری خواهیم کرد وباید در نظر داشت که هنگام بهره برداری از پروژه های بزرگی شهری این چنینی توجه به جامعه معلولین یکی از نکات مهم است که باید در نظر گرفته شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار