"زنبق‌های عاشق" در هفته دفاع مقدس می‌آیند

"زنبق‌های عاشق" اثر منیرالسادات موسوی در هفته دفاع مقدس توسط انتشارات "نیستان" به بازار کتاب عرضه می شود.

منیرالسادات موسوی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کتابی با عنوان "آخرین قزاق" توسط انتشارات اندیشه ورزان درنمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال عرضه شد و از کتاب های پرفروش این انتشاراتی در نمایشگاه بود.

وی افزود: همچنین کتاب دیگری با عنوان "زنبق‌های عاشق" تا هفته دفاع مقدس در شهریور ماه توسط انتشارات نیستان در بازار کتاب عرضه می‌شود این کتاب یک رمان است که پیرامون جنگ و دفاع مقدس نوشتم.

این نویسنده ادامه داد: رمان "زنبق‌های عاشق" شامل دو داستان بلند است یکی از داستان‌ها درباره خانمی است خاطرات جنگ را روایت می‌کند این خانم اهل اهواز و همسرش اهل خرمشهر است وی همسر خود را در خرمشهر از داست می‌دهد.

موسوی تصریح کرد: داستان دوم درباره چند جانباز است که زندگی خود را در جنگ روایت می‌کنند راوی‌های داستان دوم، از شهرهای مختلف به جبهه می‌پردازند. از ا مروز جانبازها اطلاعی درکتاب" زنبق‌های عاشق" به دست نمی‌آوریم جز آن‌که آسایشگاه جانبازان هستند.

وی بیان کرد: این کتاب دارای دو شخصیت اصلی است که هرکدام راوی داستان خود هستند و شیوه نگارش کتاب، روایی است و در آن شخصیت‌ها به به بیان روایت خود از جنگ می‌پردازند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار