ولایتی در جمع خبرنگاران:

نبض و تنفس رئیس مجلس خبرگان طبیعی است/به بهبود حال ایشان امیدواریم

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اینکه متخصصین درجه اول نظیر دکتر زالی که متخصص جراح مغز و اعصاب هستند، جای امیدواری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر ولایتی" رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی روز گذشته دچار سکته قلبی شدند؛ از دانشگاه امام صادق (ع) محل اقامت ایشان تا بیمارستان فاصله زیادی نبود ولی تا زمانی که آیت‌الله مهدوی به بیمارستان انتقال پیدا کنند با دادن اقدامات احیا و چندین بار شوک الکتریکی قلب ایشان احیا شد و در حال حاضر نبض و تنفس رئیس مجلس خبرگان طبیعی است.
 
وی با بیان اینکه باید دعا کنیم تا صدماتی که به مراکز عصبی وارد شده ترمیم شود، افزود: با توجه به فاصله‌ای که بین توقف قلب تا حرکت مجدد آن ایجاد شده طبیعتاً سلول‌های عصبی که بسیار نسبت به کمبود اکسیژن و خون حساسند صدماتی را دیده‌اند ولی با توجه به اینکه متخصصین درجه اول نظیر دکتر زالی که متخصص جراح مغز و اعصاب هستند و همه تخصص‌های لازم نیز وجود دارد جای امیدواری وجود دارد.
 
ولایتی به تلاش کادر پزشکی بیمارستان اشاره و اضافه کرد: پزشکان تلاش خود را می‌کنند ولی حتماً احتیاج است که مردم دعا کنند تا ایشان سلامت خود را دوباره پیدا کنند.
 
 رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک درباره بارزترین ویژگی شخصیتی آیت‌الله مهدوی کنی گفت: تعبد ایشان نسبت به اسلام و تعهدشان نسبت به انقلاب ویژگی بارزی بود؛ نکته دیگر اینکه در هر زمانی که اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی به وجود ایشان نیاز داشت ولو اینکه در حالت کسالت هم بودند از هیچ اقدامی فروگذار نکردند.
 
ولایتی همچنین خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) درباره آیت‌الله مهدوی کنی فرمودند من به ایشان اطمینان داشته، دارم و خواهم داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، عیادت ، مهدوی ، کنی ، آیت ، الله ، تنفس ، نبض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار