حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی کنی با وجود حال نامناسب برای شرکت در مراسم بزرگداشت امام(ره) اصرار کرد

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: من سه‌شنبه گذشته در خدمت آیت‌الله مهدوی کنی بودم که گفتند حال قلبی‌ام مساعد نیست، اما با این حال بر حضور خود در مراسم سالگرد امام(ره) اصرار کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،"حجت‌‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد" نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ظهر امروز پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط جسمی آیت‌الله مهدوی‌کنی با تلاش تیم پزشکی موفقیت آمیز بوده و تثبیت شده است؛ امیدواریم تدریجا در شرایط بهتری قرار گیرند. 
 
وی با بیان اینکه انشاءالله با دعای خیر مردم و قرائت سوره حمد شاهد بهبودی وضعیت وی باشیم، اضافه کرد: ایشان را به عنوان یکی از علمای هوشمند و با بصیرت در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی انقلاب می‌شناسیم؛ آیت‌الله مهدوی‌کنی با اعتقاد به شخیصت والای امام(ره) در این میدان حضور جدی داشته‌اند. 
 
نایب رئیس اول مجلس به ارادت ویژه آیت‌الله مهدوی‌کنی نسبت به حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: در ایمان ایشان به امام(ره) همین بس که دیروز اطرافیان آیت‌الله تاکید داشتند حال شما برای حضور در مراسم ارتحال سالگرد امام‌خمینی(ره) مناسب نیست و من نیز سه‌شنبه گذشته در خدمت ایشان بودم که گفتند حال قلبی‌ام مساعد نیست، اما با این حال آیت‌الله مهدوی کنی به حضور خود در مراسم سالگرد امام(ره) اصرار کردند و گفته بودند خوشایند نیست که در مراسم تجلیل از امام راحل(ره) حاضر نشوم. از این رو تجلیل از امام(ره) را وظیفه خود می‌دانم.
 
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد همچنین به حضور آیت‌الله مهدوی کنی در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: : آیت‌الله مهدی‌کنی بیش از نیم قرن این اعتقاد را به شخصیت امام(ره) و مبانی سیاسی و اعتقادی رهبر کبیر انقلاب اسلامی داشتند و پس از ارتحال امام(ره) نیز به عنوان بازوی پرقدرت در کنار رهبر معظم انقلاب ایفای نقش کردند و می‌فرمودند در کنار رهبری بودن را یک تکلیف برای خود می‌دانیم و صادقانه در این راه قدم برداشتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار