بودجه استقلال به خریدهای جدید می‌رسد

تماس چند استقلالی از تهران به مشهد / مبعلی و جمشیدیان در فهرست مازاد

با اینکه مسئولان سعی کردند، با جذب حامی مالی وضعیت تیم استقلال را در فصل جدید سر و سامان دهند اما اسپانسر مالی آبی‌ها می‌تواند هزینه‌های فصل پیش رو را تأمین کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام آگاه، بودجه‌ای که قرار است برای یک فصل در اختیار آبی‌ها قرار بگیرد 20 الی 25 میلیارد تومان است و این مبلغ تنها می‌تواند هزینه یک فصل پیش روی استقلال را تأمین کند، زیرا اعضای تیم استقلال با این مبلغ بودجه می‌تواند در این مورد با اطمینان خاطر پیش بروند و بحث بدهی‌های کلان این تیم کاملاً جداگانه ارزیابی می‌شود.

گفتنی است؛ اعضای مسئول تیم استقلال تا بحال 3 میلیارد دریافت کردند و قرار است مبلغ باقی مانده را نیز در طول فصل دریافت کنند، اما در خصوص بدهی‌ها، مسئولان تیم موظف هستند که درآمد زایی کرده و از طریق کسب درآمد، بدهی‌های گذشته این تیم رارفع و رجوع کرده و وضعیت راسر وسامان دهند زیرا مسئولان در وزارت ورزش خواستار این شدند که مسئولان 35 میلیارد تومان درآمد زایی کنند و از این طریق به مشکلات استقلال پایان دهند، اتفاقی که مشخص نیست در تیم رخ دهد.



*تماس چند استقلالی از تهران به مشهد/تا تسویه حساب نکنیم، از تمدید خبری نیست!

وضعیت برخی از بازیکنان تیم استقلال برای تمدید قرارداد مشخص نیست زیرا آنها برای تمدید نیاز به تسویه حساب مالی دارند و در این صورت با آبی‌ها وارد مذاکره برای فصل آینه می‌شوند.

چند بازیکن تیم استقلال طی تماسی که با سرمربی که با سرمربی این تیم داشتند از وی خواستند تا در خصوص حضور آن‌ها و همکاری با آبی‌ها شرایط را برای آنها مناسب و مساعد کند زیرا آن‌ها از فصل قبل طلب دارند و با این شرایط نمی‌توانند به همکاری خود با آبی‌ها ادامه دهند.

شایان ذکر است، چند بازیکن تیم با امیر قلعه نویی که برای زیارت امام رضا (ع) راهی مشهد شده بود تماسی گرفتند و خواستار پیگیری سرمربی تیم شدند زیرا حضور در تیم را منوط به دریافت پول و تسویه حساب از فصل قبل می‌دانند. این درحالی است که مسئولان تیم استقلال با شرایط فعلی، توانایی پرداخت مبالغ زیادی را ندارند.



*قلعه نویی و افشارزاده خطاب به ملی پوشان استقلال: بدانید، استقلال ارزش بالایی نسبت به لیگ قطر دارد!

4 بازیکن تیم استقلال در اردوی تیم ملی حضور دارند و این درحالی است که آن‌ها از تیم‌های عربی برای فصل بعد پیشنهاد دریافت کردند و قصد لژیونر شدن دارند.

امیرقلعه نویی با مدیریت تیم استقلال در خصوص بازیکنان ملی پوش تیم صحبت کرده است و در این خصوص اعلام کرده که هدف اصلی وی جذب آن‌ها و تمدید قراردادشان با استقلال است.

گفتنی است؛ صادقی، بیک زاده، حیدری و تیموریان پاسخ درستی به مسئولان تیم ارائه نکردند و این درحالی است که آبی‌ها می‌خواهند آ‌ن‌ها در تیم استقلال بمانند.

شایان ذکر است، اصرار فراوان سرمربی تیم استقلال روی ماندن حیدری و تیموریان است اما این دو بازیکن از لیگ قطر پیشنهاد دریافت کردند و از طرفی قصد دارند استقلال را ترک کنند.

امیر قلعه نویی و افشار زاده به ملی‌‌پوشان استقلال پیغام دادند که حضور در لیگ‌های عربی را به فراموشی بسپارند و اگر قرار به حضورشان در قطر است بهتر است با آبی ها تمدید کنند و قید حضور در جمع عربها را بزنند.



*تأکید قلعه نویی به جذب چند بازیکن؛ رحمانی، حمودی، شریفات و عقیلی را می‌خواهم!

سرمربی تیم استقلال، به حضور چند بازیکن در تیمش اصرار فراوان دارد به همین دلیل نام این چند نفر را به باشگاه استقلال اعلام کرده است.

امیرقلعه نویی با وضعیت خاصی روبه رو شده است زیرا وی قصد دارد وضعیتی را در تیم استقلال اعمال کند که شرایط گذشته تکرار نشود و مانند فصل گذشته مشکلات تیمی برای وی ایجاد نگردد.

گفتنی است، سرمربی تیم استقلال فهرست خود را به باشگاه استقلال ارائه کرده است و از طرفی روی حضور چند بازیکن در تیمش اصرار فراوان دارد.

شایان ذکر است، وی از مسئولان که مذاکره با بازیکنان مورد نظر وی را آغاز کردند، اعلام کرده است که روی جلب نظر چند بازیکنتاکید کنند و هر طور شده آنها را راضی به حضور در استقلال کنند.

بختیار رحمانی، علی حمودی، اسماعیل شریفات و هادی عقیلی بازیکنانی هستند که قلعه نویی روی حضور آنها تاکید کرده و اصرار فراوانی به جذب آنها دارد.


*ایمان مبعلی و احمدجمشیدیان در فهرست مازاد؟/2 بازیکن استقلال در بلاتکلیفی

امیر قلعه نویی، فهرست خرید خود را ارائه کرده است اما 2 بازیکن این تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برند زیرا وضعیت آنها از سوی سرمربی اعلام نشده است.

2 بازیکن تیم استقلال وضعیت مشخص و معینی ندارند و این درحالی است که امیر قلعه نویی درخصوص اکثر نفرات این تیم اظهار نظر کرده است، اما در خصوص ایمان مبعلی و احمد جمشیدیان شرایط کاملاً متفاوت است.

گفتنی است، 2 هافبک تیم استقلال، در شرایط خاصی قرار گرفتند و قرار شده است که به زودی معین شود که این دو درتیم می‌مانند یا خیر.



*روشن رئیس آکادمی استقلال می‌شود؟

علی فتح اله زاده مدیر عامل سابق تیم استقلال در زمان حضورش در تیم رای به حضور حسن روشن نداد اما در حال حاضر روشن در باشگاه استقلال حاضر شده است.

علی فتح اله زاده رابطه خوبی با حسن روشن نداشت زیرا در زمان حضور روشن در تیم استقلال، آکادمی دچار مشکلات زیادی شد این درحالی است که درحال حاضر وضعیت برای این تیم تغییر کرده است و با مدیریت جدید تیم استقلال روشن درا ین تیم پست خواهد گرفت.

گفتنی است، رئیس سابق آکادمی تیم استقلال، در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و دقایقی با افشارزاده مذاکره کرد و از آنجا که وی با مدیریت سابق تیم استقلال دچار مشکل بود درحال حاضر مدیریت جدید تیم استقلال با شرایط خاص رو به رو شده است.



*افشارزاده و قلعه‌نویی از نقل و انتقالات کنار کشیدند

بهرام افشار زاده مدیر عامل تیم استقلال در نقل و انتقالات و مذاکره با بازیکنان دخالتی ندارد و این موضوع باعث شده است که وی و سرمربی خود را کنار گود نگه دارند.

افشارزاده اعلام کرده است که قصد ندارد در فصل نقل و انتقالات دخالت داشته باشد و امیرقلعه نویی نیز در این خصوص اعلام کرده است که نظر مشابه مدیریت تیم استقلال دارد و معتقد است که دخالت در امور مربوط به نقل و انتقالات شرایط را در تیم تغییر می‌دهد و مسئولان که برای مذاکره در نظر گرفته شدند، باید به وظیفه خود عمل کنند و مدیرعامل و سرمربی تیم دخالتی دراین امر ندارند.

گفتنی است، مدیریت تیم استقلال اعلام کرده است که تنها برای عقد قرارداد مالی با بازیکنان صحبت می کند و یک جلسه کوتاه مدت با اعضای تیم برگزار می‌کند و در غیر این صورت تمام مسائل مربوط به بازیکنان را اعضای مسئول در باشگاه انجام می‌دهند.

شایان ذکر است، مدیریت تیم استقلال به همراه امیرقلعه نویی بحثی در خصوص قراردادها ندارند و تمام مسائل مربوط به مذاکره را به مسئول تیم سپردند.



*پس از مخالفت شدید رحمتی با طالبلو؛ رودباریان با موافقت دروازه بان تیم در استقلال

مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال، با حضور یک دروازه بان دیگر در تیم استقلال مخالف است و مسئولان به این موضوع پی بردند و به همین دلیل حضور طالبلو در تیم منتفی است.

بحث حضور حسن رودباریان در تیم عنوان شده است زیرا رحمتی با حضور این دروازه بان موافق است زیرا آبی‌ها در نظر دارند که یک دروازه بان جذب کنند و این موضوع شرایط ر ا برای آبی‌ها تغییر داده است.

شایان ذکر است، رودباریان با رحمتی رفاقت قدیمی دارد و این موضوع باعث شده است که دروازه بان آبی‌ها با حضور رودباریان درتیم موافق است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار