تظاهرات فلسطينيان در حمايت از اسرا

ده ها نفر از اعراب و فلسطینیان ساکن فلسطین اشغالی و نمایندگان نهادهای مدافع حقوق بشر روز جمعه مقابل بیمارستان " الرمله" در حیفا تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا ، ده ها نفر از اعراب و فلسطینیان ساکن فلسطین اشغالی و نمایندگان نهادهای مدافع حقوق بشر روز جمعه مقابل بیمارستان " الرمله" در حیفا تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که تحت عنوان "بازتاب آزادی" و با دعوت باشگاه اسیران فلسطینی برگزار شد با سردادن شعارهایی حمایت و همبستگی خود را با اسرای فلسطینی که در بند زندان های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذای نامحدود کرده اند اعلام کردند.

شماری از خانواده های اسرای فلسطینی شرکت کننده در این تظاهرات نیز پرچم های فلسطین و تصاویر فرزندان اسیر خود را حمل کردند و با سردادن شعارهایی آزادی همه اسرای فلسطینی را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان با حمل پلاکاردهایی توقف سیاست بازداشت اداری را خواستار شدند و از صبر و استقامت اسرای فلسطینی که برای تحقق آرمان ملی فلسطین اعتصاب غذای نامحدود کرده اند تمجید ، ستایش و با آنان ابراز همبستگی کردند.

ایمن حاج یحیی که یکی از سامان دهندگان این تظاهرات بود گفت: حضور ما در خیابان ها و مشخصا تحصن ما در مقابل بیمارستان الرمله جایی که بخشی از اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کننده در آن بستری هستند حاوی پیام مهمی است. در واقع نوعی تلاش برای ابراز همبستگی با اسرای قهرمان و حمایت از اعتصاب و موفقیت آنان است.

حاج یحیی افزود: ما به این جا آمده ایم تا صدای مان به داخل سلول های زندان برسد. این حمایت روحی و معنوی ما باعث می شود اسرای فلسطینی به اعتصاب شان تا تحقق همه مطالبات مشروع و قانونی مد نظر ادامه دهند.

وی تاکید کرد بیش از 140 اسیر اداری در بند زندان های اسراییل اعتصاب غذای نامحدود کرده اند و زنگ خطر درباره شرایط انسانی و سلامتی اسرای قهرمان فلسطینی به صدا درآمده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار