فرماندار شمیرانات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

26 هکتار از اراضی شمیرانات برای ایجاد تفرجگاه به شهرداری واگذار شد/ این طرح مانع از ورود زمین‌خواران به منطقه خواهد شد

عزت‌الله خان‌محمدی گفت: بخشی از زمین‌های منابع طبیعی و حریم‌های شهری لواسان، فشم و شمشک را جهت ایجاد تفرجگاه به شهرداری واگذار خواهیم کرد.

عزت‌الله خان‌محمدی، فرماندار شمیرانات در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دغدغه اصلی نظام، دولت و استانداری تهران مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز است در همین راستا فرمانداری شمیرانات با حضور مسئولان شهرداری، منابع طبیعی و سایر دستگاه‌ها از شمال شمیرانات بازدید کردیم و خوشبختانه در اراضی که شهرداری ورود کرده بود و اقدامات عمرانی مانند فضای سبز و تفرجگاه ایجاد کرده بود از دست متصرفان ایمن مانده بود اما مناطقی که شهرداری ورود نکرده بود طی توافق‌نامه‌ای 26 هکتار از این اراضی جهت ایجاد تفرجگاه به شهرداری واگذار شد.
 
فرماندار شمیرانات فازود: با این اقدام امیدواریم منطقه شمیرانات از لحاظ ساخت و ساز غیرمجاز ایمن شود همچنین این طرح را در رودبار قصران، لواسان نیز اجرایی و همچنین بخشی از زمین‌های منابع طبیعی و حریم‌های شهری لواسان، فشم و شمشک را جهت ایجاد تفرجگاه به شهرداری واگذار خواهیم کرد..
 
خان‌محمدی یادآور شد: با ایجاد تفرجگاه در اراضی ملی می‌توانیم در بحث جذب گردشگر نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
 
وی در پایان عنوان کرد: پرونده‌های قضایی تصرفات منطقه شمیرانات را با جدیت پیگیری می‌کنیم و حتی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال نیز مطرح شده و امیدواریم بتوانیم رفع تصرف کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار