فریبا صادقی: کارمان بعد از امتحانات فصل آغاز می کنیم/پیش از سکو در فکر پشتوانه سازی هستیم

فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال بانوان نوجوان اظهار داشت: قرار شد تمامی اردوهای تمرینی دختران نوجوان والیبالیست در اصفهان برگزار شود.

فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان رده سنی نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن که هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری امتحانات پایان سال ملی پوشان نوجوان به طور سراسری در اصفهان صورت نگرفت برای تشکیل مرحله جدید اردوی تدارکاتی باید منتظر پایان فصل امتحانات دانش‌آموزان باشیم.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، قرار است آنها امکانات مربوط به سالن و خوابگاه را در اختیار دختران نوجوان قرار دهند، و اردوها به طور متمرکز در این شهر تشکیل شود. این اتفاق و همکاری مسئولان باشگاه ذوب‌آهن باعث شد تا تجمع ملی پوشان در تهران که فضای تمرینی محدودی دارد کمتر شود.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان نوجوان در ادامه یادآور شد: دومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی با حضور حدود 30 بازیکن برگزار خواهد شد به طوری که 25 نفر آنها از اردوی نخست به این مرحله راه یافته‌اند و برخی بازیکنان دیگر را که هنوز مورد تست‌گیری قرار نگرفته‌اند در این اردو مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

صادقی شرایط فنی ملی پوشان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ما در حال حاضر پیش از آن که به فکر سکو و مدال باشیم روی پشتوانه سازی تمرکز کرده‌ایم. برای رسیدن به این هدف کار بسیار سختی را پیش روی داریم ولی تاکنون بازیکنان رشد خوبی داشته‌اند، با توجه به آن که شرایط سنی 2 سال تغییر کرده ما نمی توانیم از نیروهای نوجوان گذشته در تیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صادقی ، والیبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار