"ارژنگ امير فضلي" در باره اتفاق بزرگ كمدي بعد از انقلاب مي‌گويد

بعد از پيروزي انقلاب اسلامي 3 اتفاق بزرگ كمدي تكرار ناپذير در تلويزيون افتاد.

ارژنگ امير فضلي بازيگر سريال " ساعت خوش" با اشاره حضور كمرنگش در آثار تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه متن و ايده خوب به ندرت ديده مي‌شود و به تهيه كننده‌ها داده خواهد شد و آنها هم خود بازيگران را انتخاب مي‌كنند.

وي افزود: بسياري از بازيگراني كه بايد، فعال باشند نيستند و فكر مي‌كنم بايد سياست‌ها به گونه‌اي تغيير كند تا كار براي همه هنرمندان باشد.

بازيگر " ساعت خوش" اظهار داشت: من مخالف حضور بازيگران جديد نيستم و همانطور كه ما جاي عده‌اي را پر كرديم آنها هم بايد بيايند و فعاليت خود را شروع كنند.

وي ادامه داد: ولي حضور عده‌اي نيروي تازه نفس نباید به حذف و فراموشي هنرمندان قديمي‌تر بيانجامد.

امير فضلي با اشاره به 3 اتفاق كمدي بزرگ تصريح كرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ساخت "بچه‌هاي راديو" و " صبح جمعه با شما " و " محله بروبيا " و "ساعت خوش " را مي‌توان سه اتفاق بزرگ كمدي در تلويزيون دانست و به جرات مي‌گويم كه اثري نو و بكر مانند آنها ديگر ساخته نمي‌شود.

وي افزود: با ساخته نشدن چنين آثاري حداقل معتقدم بايد براي نسل بازيگر و برنامه ساز اين پديده‌ها شرايط كار كردن فراهم باشد.

بازيگر "صبح جمعه با شما " اظهار داشت: معتقدم بعد از تاييد هر فيلمنامه‌اي بايد بازيگران آن اثر هم انتخاب و بعد تاييد شوند تا هر بازيگري بتواند به طور منصفانه كار كند.


انتهاي پيام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار