اخبار استقلال؛

تمام درخواست‌های افشارزاده پذیرفته شد/بازگشت زرینچه قطعی شد

جلسه هیئت مدیره تیم استقلال امروز برگزار می‌شود و قرار است که درخصوص شرایط مالی تیم و امور مدیریتی افشارزاده بحث وتبادل نظر شود، این در حالی است که امیر قلعه نویی نیز به جلسه دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام آگاه، جلسه هیئت مدیره تیم استقلال امروز برگزار می‌شود و قرار است که درخصوص شرایط مالی تیم و امور مدیریتی افشارزاده بحث وتبادل نظر شود، این در حالی است که امیر قلعه نویی نیز به جلسه دعوت شده است.این درحالی است که امیرقلعه نویی درگیر تهیه‌ی لیست وانتخاب نفرات خود است، قصد دارد بلافاصله پس از انجام جلسات هیئت درخصوص تیم و شرایط بازیکنان با افشارزاده تشکیل جلسه دهد ودر خصوص وضعیت تیم با وی صحبت کند.

شایان ذکر است، سرمربی تیم استقلال درشرایطی قرار دارد که می‌خواهد بهترین تصمیم را توسط خود و مدیرعامل تیم استقلال اتخاذ کند ومانند فصل گذشته دچار مشکلات جدی نشود. قرار است در جلسه هیئت مدیره درخصوص حامی مالی تیم بحث شود.

** سرمربی استقلال برای انتخاب دستیار مشکل ندارد/بازگشت زرینچه قطعی شد

سرمربی تیم استقلال برای انتخاب دستیاران خود از مسئولین اختیار تام دریافت کرده است و می‌تواند در این خصوص تصمیمات اصولی و درستی را اتخاذ کند تا در فصل جاری به وی کمک کنند، این درحالی است که استقلال شرایط ایده‌الی در فصل گذشته نداشت و امیر قلعه نویی قصد دارد با ایجاد تغییرات اصولی وضعیت را درتیم خود دچار تغییر کند.

گفتنی است، بازگشت زرینچه در حالی مطرح و عنوان شده است که گفته می‌شود مذاکراتی جدی انجام شده است واین مربی می‌تواند،با وضعیت ایده‌ال به کار خود درتیم استقلال ادامه دهد.

این در حالی است که زرینچه اعلام کرده، این اتفاق برای وی نقطه‌ی عطفی محسوب می‌شود که نشان‌دهنده‌ی این است که این مربی تمایل فراوان دارد که با استقلال همکاری کند ودستیار قلعه نویی باشد.

** تمام درخواست‌های افشارزاده پذیرفته شد/مدیریت آبی‌ها خواستار پول اولیه  

افشارزاده با شرایط خاصی حاضر به همکاری با استقلال شد زیرا وی در ابتدا اعلام داشت قصد حضور در جمع سرخابی‌ها را نداشت، وبه مشکلات فراوان تیم استقلال اشاره داشت که وی توانایی مقابله با آن‌ها را ندارد این درحالی است که مسئولان در وزارت به حضور وی اصرار ورزیدند و سرانجام با اصرار فراوان این مدیرحاضر به حضور در راس کادر مدیریتی استقلال شد.

گفتنی است، افشارزاده در ابتدا خواستار مقدار زیادی پول شد تا مشکلات اولیه تیم را حل و فصل کند ودر خواستهایی از مسئولین داشت، که آن‌ها مورد پذیرش قرار گرفت.

این در حالی است که در حال حاضر نیز پس از مشخص شدن مشکلات جدی استقلال، وی خواستار تزریق پول شده است زیرا بدون پول و رفع مشکلات ابتدایی، آغاز جدی کار در باشگاه برای فصل آینده میسر نمی شود.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
4444
۰۸:۵۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
پول به من بدبد میتونم مدیریت کنم
آخرین اخبار