افزایش ساعات کاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در هفته میراث فرهنگی

طی هفته میراث فرهنگی، تعطیلی دوشنبه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران لغو و با افزایش ساعت کاری، این مجموعه همه روزه تا ساعت 21 فعال است.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این مجموعه با اجرای طرح موزه در شب، در طول هفته میراث فرهنگی از تاریخ 28 اردیبهشت تا 3 خرداد همه روزه تا ساعت 21 فعال بوده و فروش بلیط کاخ موزه ها تا ساعت 20 خواهد بود.

طرح موزه در شب با هدف استفاده عموم علاقه مندان به میراث فرهنگی، از فضا و حال و هوای موزه ها و آثار باستانی در شب اجرا می شود.

بر همین اساس در تاریخ یکشنبه 28 اردیبهشت تمامی کاخ موزه های این مجموعه تا ساعت 21 شب فعال خواهند بود و مابقی شب های هفته میراث فرهنگی، هرشب 2 کاخ موزه تا این ساعت پذیرای علاقه مندان هستند.

موزه جهان نما و کوشک احمدشاهی در تاریخ دوشنبه 29 اردیبهشت، موزه کتابخانه سلطنتی و کوشک احمدشاهی در تاریخ سه شنبه 30 اردیبهشت و کاخ اختصاصی نیاوران و موزه کتابخانه سلطنتی در تاریخ چهارشنبه 31 اردیبهشت تا ساعت 21 فعال هستند.

در تاریخ پنج شنبه یکم خرداد ماه کاخ اختصاصی نیاوران و موزه خودروهای سلطنتی، جمعه 2 خرداد ماه کاخ صاحبقرانیه و موزه خودروهای سلطنتی و شنبه 3 خرداد ماه موزه جهان نما و کاخ صاحبقرانیه تا ساعت 21 فعال خواهند بود.

شایان ذکر است در تمامی این روزها تمامی کاخ موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تا ساعت 18 فعال هستند و طرح موزه در شب در این مجموعه، هرشب با 2 کاخ موزه پذیرای گردشگران است.

علاقه مندان جهت بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و نمایشگاه های دایر در کاخ موزه ها در هفته میراث فرهنگی می توانند همه روزه از ساعت 30/8 تا 20 به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت 21 فعال خواهد بود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار