استفاده جمهوری‌خواهان از شرايط جسمانی "هيلاری کلينتون" به عنوان حربه انتخاباتی

جمهوری خواهان برای مقابله با نامزدی احتمالی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شرایط جسمانی او را مطرح کرده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی، جمهوری خواهان برای مقابله با نامزدی احتمالی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شرایط جسمانی او را مطرح کرده‌اند. 

این شبکه تلویزیونی در گزارشی اعلام کرد کارل رُو سخنانی علیه هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه سابق آمریکا مطرح کرده است مبنی بر اینکه او دروضع جسمی خوبی قرار ندارد. به گفته کارل رو که مشاور جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا بود، هیلاری کلینتون وضع جسمانی خود را اعلام نمی‌کند. 

کارل رو گفته است هیلاری کلینتون به عارضه جدی مغزی مبتلا است و مشکلات جسمانی‌اش  را مخفی می‌کند و در انتخابات دو سال آینده این مسئله مطرح خواهد شد اعم از اینکه هیلاری کلینتون از این مسئله خوشش بیاید یا خوشش نیاید.

بیل کلینتون همسر هیلاری و رئیس جمهور پیشین آمریکا روز گذشته به این سخنان کارل رو پاسخ داد و این سخنان را بی اساس خواند. ظاهرا موضوع نامزدی احتمالی هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 سبب شده است جمهوری خواهان از همین حالا دست به کار شوند. 

باید بخاطر داشت که دسامبر 2012، برای مدت یک ماه هیلاری کلینتون در انظار عمومی دیده نشد. او در آن زمان بیمار شده بود و ظاهرا ویروسی سبب بروز لخته خونی در مغز او شده بود. در آن زمان، دستیاران و مقامات کاخ سفید، حال هیلاری کلینتون را خوب توصیف کردند.

کلینتون در آن ماه غش کرد و پس از ضربه‌ای که به مغزش خورد، مدتها دچار دوبینی بود. خود هیلاری کلینتون نیز اذعان کرد که مدتها این مشکل با او بود. استفاده از عینک خاص برای حل این عارضه برای مدت طولانی، موید همین مسئله بود. 

اما سخنگوی هیلاری کلینتون می‌گوید حالا او صددرصد خوب شده است و او ماه آینده در رویدادی بزرگ ظاهر خواهد شد . با این اوصاف، احتمالا کلینتون در نقش نامزدی قوی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ظاهر خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار