فرافکنی رسانه‌های صهیونیستی؛

تایمز آو اسرائیل: رسیدن به توافق دائمی هسته‌ای، کار کمرشکنی خواهد بود!

روزنامه صهیونیستی "تایمز آو اسرائیل" به در آستانه نشست وین، به فرافکنی در مورد آن پرداخته و دستیابی به توافق هسته‌ای را کاری کارشکن دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه "تایمز آو اسرائیل" نوشت: مقامات ایران و آمریکا که برای شرکت در چهارمین دور مذاکرات هسته ای در وین به سر می‌برند، درباره این که هنوز برای دستیابی به یک توافق نهایی تلاش زیادی لازم است، هشدار دادند. 

به گزارش پایگاه اینترنتی این روزنامه صهیونیستی، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران هنگام ورود به وین بر لزوم تلاش شدید در این زمینه تاکید کرد و گفت اگر اختلاف نظرهایی وجود دارد که قطعا هم همینگونه است، ما برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد. 

یک مقام ارشد آمریکایی هم گفت: گفتگوهای بین ایران و پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل به علاوه آلمان "بسیار بسیار دشوار" خواهد بود.

این مقام افزود: برخی مسائل پیچیده وجود دارند که باید به آنها پرداخته شود و ما نمی دانیم آیا ایران قادر خواهد بود تصمیم های قاطعی را که به منظور ایجاد اطمینان برای جهانیان لازم است درباره این که آنها به دنبال سلاح هسته ای نیستند و برنامه هسته ای این کشور کاملا صلح آمیز است، اتخاذ کند.  

وی گفت: آنچه ما بر روی آن کار می کنیم یک بسته است نه یک فهرست. این مسئله که ما به هر مسئله خاص چگونه می پردازیم بر روی کل نتیجه نهایی تاثیر خواهد داشت. 

روزنامه "تایمز آو اسرائیل" نوشت: ایران و شش قدرت جهانی به دنبال آن هستند که از توافق مقدماتی که در ماه نوامبر در ژنو حاصل شد، به یک توافق دائمی دست یابند.  اگر مذاکرات هسته ای بتواند به دستیابی به یک توافق نهایی منجر شود، یک بن بست، سرانجام برطرف خواهد شد. به نظر می رسد موضوع راکتور اراک برطرف شده است.    



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار