استاندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جزئیات جدید از تخلفات هتل آرینا در فشم/ رسیدگی پرونده هتل آرینا به وزارت کشور محول می‌شود

استاندار تهران گفت: به علت پیچیدگی رسیدگی به پرونده تخلف هتل آرینا در فشم به وزارت کشور ارجاع داده خواهد شد.

سیدحسن هاشمی استاندار تهران در گفتگو با  خبرنگاراجتماعی‌باشگاه‌خبرنگاران گفت: در حال بررسی ابعاد مختلف پرونده هتل آرینا هستیم و به علت وجود پیچیدگی در پرونده پس از جمع‌بندی نهایی پرونده را به وزارت کشور خواهیم فرستاد. 

وی ادامه داد: اولین بحث این است که موافقت ساخت هتل در بستر رودخانه خلاف بوده اما مجوز صادر شده و مجوزها نیز با مقررات همخوانی دارد ، متأسفانه آنچه که هم اکنون خلاف قانون و نفرات است احداث طبقات بیش از حد مجاز است. 

هاشمی افزود: به تازگی سازمان آب منطقه‌ای نیز رسما اعلام کرده احداث هتل در این مکان خلاف است و باعث آلودگی آب رودخانه جاجرود می‌شود ما نیز نتیجه تمام گزارشات معاونت فنی عمران، فرمانداری، بخشداری و اطلاعات منطقه‌ای و.. را جمع بندی و به وزیر کشور ارسال خواهیم کرد تا یک تصمیم ارسال شده گرفته شود.

 استاندار تهران یادآور شد: هر تصمیمی که برای هتل آرینا گرفته شود ملاک ما برای پیگیری دیگر تخلفات در استان تهران خواهد بود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: استادار ، هتل ، ارینا ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۷:۳۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
هم تخلف در ساخت و هم عدم وجود ایمنی در کارگاه که جان کارگران و اهالی منطقه و مسافران عبوری از جاده را به خطر میندازه تازه مهندسش هم که یک بساز بفروشه چرا درشو نمی بندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقا ما یک زمین داریم هم سند داره هم همه چی داره نمی دونم ما که سند و همه چی داریم جرات نمی کنیم بریم سمت زمین خودمان کسی اجازه نمی دهد ما یه زمین مان نگاه کنیم.تازه همه چی هم داریم. حالا چطوری می توانند بیان تو فشم اونجا هتل بسازند هیچکی هم نفهمه.؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۵:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
در مورد نوشته ناشناس بايد بگم اين رستورانها در منطقه رودك علنا چاه سرويس بهداشتيشونو در داخل اين رودخانه ميريزند. من نميدونم آيا درسته كه ٢٥% آب مردم تهران از اين رودخانه تامين ميشه.؟ چرا پس در اين رستورانها را نميبندند. آلودگيشان به كنار بي اخلاقي و اعمال خلاف عفت عمومي كه در اين رستورانها اتفاق ميفته به كنار . به خدا يك نفر با زن و بچه نميتونه وارد اين رستورانها بشه. خواهش ميكنم از خبرگزاري جوان يه گزارشي از اين رستورانها بگيره و پخش كنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
در منطقه امين آباد، رودك، اوشان و فشم به غير از اين هتل كه هنوز ساخته نشده رستورانهايي در كنار رودخانه ساخته شده كه نه تنها حريم رودخانه جاجرود را رعايت نكرده اند بلكه حتي فاضلاب خود را هم مستقيم به رودخانه ميريزند. و وقتي بهشون متذكر ميشيم ميگن روستاي خودمونه حقه آب و گل داريم. اين صحنه ها را به خصوص در ده رودك به وضوح ميبينيد. حتي چند بار هم كه به منابع طبيعي توسط ما مسافرين گزارش داديم هيچ كاري صورت نگرفت. حال نميدونم چرا از سر تخلفات چندين ساله اين رستورانها ميگذرند ولي بابت اين تعداد طبقاط اين هتل كه اگر بدون مجوز بوده بايد خراب بشه اين چنين بزرگ نمايي ظاهري ميكنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
به نظر من كسي نيست كه باين مساءل رسيدگي كند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باز هم فساد اداری
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
منابع طبیعی از اموال بیت المال بوده و هر گونه دخل تصرف در آن حرام میباشد
همچنین مسولین مربوطه باید پاسخگو باشند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
رشوه مثل کرم در حال خراب کردن این مملکت هست ولی انگار نه انگار!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
والا ما زمین از خودمون هست و مدرک داریم دنبال سند آن هستیم پدرمون رو اداره ثبت در آورده آنوقت اینها چیکار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
فواد
۱۱:۰۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باید برخورد بشه شدیداً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باندی که در دستگاههای مختلف برای اینگونه افراد فعالیت می کنند و انواع مجوز می گیرند رو شناسایی کنید بقیه مشکلات هم حل میشه.
Spain
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
بیشتر زمین های منابع ملی را ساخت و ساز کرده اند معلوم نیست کی برای این ها سند صادر کرده.؟... خدا می داند.؟
آخرین اخبار