ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

جوشش اعتکاف از درون دانشگاه‌ها نماد پیوند علم و دین است

نایب رئیس مجلس ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام اعتکاف گفت: جوشش اعتکاف از درون دانشگاه ها نماد پیوند علم و دین و بالندگی اسلام از متن جوامع دانشگاهی است امیدوارم که با تمسک به آموزه‌های دین و تقویت روح عبودیت و بندگی در مسیر افزایش و اقتدار و عزت ملت اسلام و ملت بزرگ ایران گام‌های بلند و استواری را برداریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز یکشنبه 21 اردیبهشت را برعهده داشت در نطق پیش از دستور خود گفت: با عرض تبریک به مناسبت میلاد امام محمد باقر (ع) و به امید آن که خدای سبحان توفیق بهره شایسته از این ماه مبارک را به آحاد ملت عزیز و امت اسلام به ویژه جوانان خداجو مرهمت کند. ایام برگزاری اعتکاف روزهای عبودیت و انس با خدای سبحان را به حضور جوانان عزیز به ویژه دانشجویان بالاخص دانشجویان معتکف احیاکنندگان این سنت الهی تبریک عرض می‌نمایم.  
 
وی گفت: نزدیک دو دهه قبل مسجد دانشگاه تهران این افتخار را یافت که با برگزاری اعتکاف و حضور دانشجویان و استادان عالم و متعبد اثر گسترش این عبادت بزرگ را در جامعه فراهم بیاورد و راه را برای نشر معارف اسلامی هموار سازد.  
 
ابوترابی‌فرد ادامه داد: امروز مساجد جامع کشور، دانشگاه‌های ایران به مهد پیوند علم و دین و برگزاری این عبادت بزرگ تبدیل شده‌اند و به بیان رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی اعتکاف قدرت نهاد سازی جمهوری اسلامی را به نمایش گذراده است.  
 
نایب رئیس مجلس در پایان خاطر نشان کرد: جوشش اعتکاف از درون دانشگاه‌ها نماد پیوند علم و دین و بالندگی اسلام از متن جوامع دانشگاهی است امیدوارم که با تمسک به آموزه‌های دین و تقویت روح عبودیت و بندگی در مسیر افزایش و اقتدار و عزت ملت اسلام و ملت بزرگ ایران گام‌های بلند و استواری را برداریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار