سرپرست جدید شرکت فرودگاه‌های کشور:

مسیر را برای ورود "بخش خصوصی" وسیع‌تر کنیم

ایلخانی گفت: صنعت فرودگاهی کشور نیازمند حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، بنابراین باید مسیر را برای حضور آنان وسیع‌تر کنیم.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، محمدعلی ایلخانی سرپرست جدید شرکت فرودگاه‌های کشور در مراسم معارفه اعضای هیات مدیره جدید، با اشاره به اینکه نگاه من در این صنعت تنها خدمت کردن است، اظهار داشت: مسئولان صنعت هوانوردی و فرودگاهی باید دست در دست هم برای خدمت به این صنعت و توسعه آن اهتمام داشته و خدمات ارزنده‌یی را با تغییر نگاه خود ارائه دهند.وی در ادامه به فعالیت‌های خود در صنعت هوانوردی و فرودگاهی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این صنعت تجارب زیادی کسب کرده‌ام و در این فعالیت‌ها نگاهم تنها خدمت کردن به این صنعت بوده است.

وی تصریح کرد: صنعت فرودگاهی کشور نیازمند حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است تا با این حضور بتواند به رشد و بالندگی این صنعت کمک كنند.
 
ایلخانی با بیان اینکه صنعت فرودگاهی ما باید در دنیا حرف اول را بزند، اظهار داشت: مدیران فرودگاهی باید با آموزش و کسب تخصص‌های لازم، مسیر را برای حضور بیشتر بخش خصوصی فراهم و خدمت به این صنعت را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار