نمایش‌های "سه روایت از زندگی" و "مرداب روی بام" به اجراهای پایانی نزدیک می‌شوند

دو نمایش"سه روایت از زندگی" به کارگردانی "سیما تیر انداز" و "مرداب روی بام" کاری از "رضا گوران" به اجراهای پایانی نزدیک می شوند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "سه روایت از زندگی" تا سه شنبه 26 اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان  و نمایش "مرداب روی بام" تا 30  اردیبهشت ماه در سالن استاد ناظر زاده کرمانی به اجرا در خواهند آمد.

با به پایان رسیدن مدت اجرای دو نمایش مذکور، نمایش "رد پای صورتی" نوشته احسان گودرزی به کارگردانی آروند دشت آرای از 4 خرداد ماه هر شب ساعت 20 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی و نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر از 31 اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

نمایش "هملت" برداشتی آزاد از اثر جاودانه ویلیام شکسپیر است که توسط شهرام احمدزاده نوشته شده و طراحی صحنه آن را آرش دادگر انجام بر عهده دارد. طراحی لباس این نمایش بر عهده الهام شعبانی است. سارا اسکندری طراح گریم و نرگس صفری طراح پوستر و بروشور نمایش هستند. در این نمایش شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری، محمد رضا علی اکبری، بهروز کاظمی، حسام منظور و ساناز نجفی، اسمعیل صالحی و مهراب رستمی به ایفای نقش می پردازند.

نمایش "رد پای صورتی" درباره ی فانتزی های کودکانه و قصه هایی است که از دوران کودکی برای ما شروع می شود و در تمام زندگیمان به شکل های دیگری ادامه دارد و باز تولید می شود. لازم به یادآوری است، اجرای «تن تن و راز قصر مونداس» در سال 91 آغازگر این پروژه ی گروه هنرهای اجرایی ویرگول بود که باعث شد این گروه نمایشی در دومین اجرا به سراغ  داستان های پلنگ صورتی و بازرس کلوزو بروند.
 
علاقه مندان به خرید اینترنتی 4 نمایش فوق می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashashakhaneh.ir  مراجعه نمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.