اجرای عملیات جدول‌گذاری خیابان ولی عصر (عج)

معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: طرح جدول‌گذاری خیابان ولی عصر(عج) در شمال پایتخت، همزمان با فرا رسیدن فصل بهار اجرا می‌شود.

محمد شیری، معاون فنی و عمران منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرح نرده‌های فلزی موجود که باند رفت و برگشت خیابان ولی‌عصر‌(عج) را از هم جدا می‌کرد و همچنین حجم رفت و آمد در این خیابان و میزان اهمیت خیابان ولی عصر(عج) مقرر شد اجرای عملیات رفیوژ دوبل وسط خیابان با متراژ 2.200 متر صورت گیرد.

وی بیان کرد: این پروژه از اردیبهشت ماه 1393 آغاز و درگام نخست عملیات شیارزنی، تخریب و جمع‌آوری نرده‌های فلزی انجام و مقرر شد از جداول ذوزنقه‌ای 17.12 50در 30 و جداول ایستاد 20در50در60 بانصب کفپوش و صفحات فلزی به منظور تعبیه دستک‌های فلزی استفاده شود.

معاون فنی و عمران منطقه یک خاطرنشان کرد: اجرای عملیات جدول‌گذاری در این خیابان با هدف کاهش خسارات وارده به اموال شهرداری، روان‌سازی حجم ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان اجرا می‌شود که از میدان تجریش ابتدای خیابان ولی‌عصر(عج) آغاز و تا پل پارک وی ادامه دارد.

***برپایی تئاتر ایمنی در خانه کودک سرای محله نفت

بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: تئاتری آموزشی با موضوع ایمنی در خانه کودک شهرک محله نفت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این تئاتر آموزشی تعداد 25 نفر از کودکان خانه کودک با موضوع ایمنی در برابر آتش‌سوزی به صورت عملی آشنا شدند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار