حق گرفتنی است نه دادنی/ مجمعی که پر از خالی بود

حضور ناامید کننده ستارگان موسیقی پاپ در جلسه خانه موسیقی موجب موکول شدن این جلسه به دو هفته بعد شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، روز سه شنبه مجمع عمومی تشکیل کانون خوانندگان موسیقی پاپ در خانه موسیقی واقع در ساختمان فاطمی برگزار نشد.
 
 نکته قابل توجه و ناامید کننده در این جلسه حضور افرادی بود که نه آلبوم مجازی داشتند و نه در چهارچوب قوانین خانه موسیقی و بنیاد رودکی قطعه موسیقی ارائه داده‌اند؛ حضور این افراد پر واضح است که توسط یکی از مدیران سایت موسیقی غیر مجاز برای بدست آوردن کرسی در خانه موسیقی شکل گرفته بود.
 
اگر هنرمندانی چون "شهاب رمضان"، "مسعود امامی"، "شهرام شکوهی"، "علی استیری" در آن جمع حضور نداشتند فاتحه‌ی این مجمع باید قرائت می‌شد و به قول "شهاب رمضان" اینجا خانه موسیقی است یا دانشگاه آزاد!
 
"محمد سریر" و "حمیدرضا نور بخش" با درایت رفتار کرده و این جلسه را به دو هفته دیگر موکول کردند تا شاید این افراد مطمئن شوند که جایی در این خانه نداشته و نخواهند داشت.

باید به این امر ایمان داشت همان طور که خانه سینما برای اهالی سینما خانه امید است خانه موسیقی برای اهالی موسیقی چیزی جز این نیست این خانه جای یک تعداد جوان پولدار ازخانه قهر کرده  نیست بلکه خانه امید اهالی موسیقی چه سنتی و پاپ است.
 
 چه خوب است که خوانندگان موسیقی پاپ برای احقاق حقوق خود به چنین مجمعی دست یابند و به احترام موسیقی پاپ ایران هم که شده در مجمع سی اردیبهشت حاضر شوند جای خالی ستارگان موسیقی پاپ چون محمد اصفهانی، احسان خواجه امیری، محسن چاووشی، فریدون آسرایی، مهرزاد خواجه نوری، حمید حامی، مانی رهنما، بهنام صفوی، محسن یگانه، و فرزاد فرزین در این جمع حس می شد و خالی بودن جای این افراد شاید دلیلی بر حضور چنین افراد بی ربطی به موسیقی در خانه اش بود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار