زاهدان/

ایجاد امنیت، مشارکت دو سویه دستگاه قضا با مردم را می‌طلبد

دادستان زابل گفت: بحث امنیت یکی از مباحث اصلی است که هر جامعه‌ای به آن نیاز دارد و باید به آن توجه کافی و لازم صورت گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،ابوالفضل نجفی، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم ادامه دهنده‌ی راه شهید نوری باشم چراکه مهم‌ترین دغدغه وی، برخورد جدی با مجرمان و تبهکاران بود تا شهروندان سیستانی در یک فضایی امن، بدور از هرگونه ناامنی زندگی کنند.

وی ادامه داد: بعد از آغازبه کارم، اولویت اصلی، تأمین امنیت و برخورد جدی با سارقان و مخلان امنیت است.

وی با اشاره به این‌که سرقت و تا حدودی درگیری در سطح شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: برخورد شدید با سارقان و کسانی که درصدد هستند تا نظم عمومی جامعه را برهم بزنند در دستور کار قرار دارد.

دادستان زابل ادامه داد: برخورد با جرایم و مبارزه با بزهکاری یک جانبه و یکسو نیست که صرفاً بگوییم کار قضایی باید صورت گیرد و یا این‌که فقط باید از سوی نیروی انتظامی انجام شود بلکه مبارزه ای اصولاً ثمربخش است که همه جانبه باشد.

نجفی افزود: برای این‌که در برخورد با بزه کاری و بزهکاران و هم‌چنین کاهش جرم موفق باشیم، باید همه ارگان‌ها اعم از دولت، نمایندگان مجلس، مسئولان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و... با یکدیگر تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که زمینه بروز جرم از بین نرود ما هم‌چنان باید شاهد انجام آن باشیم و همین‌طور باید بدنبال مجرم بگردیم.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: زاهدان ، امنیت ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.