دقایقی قبل؛

نشست اقتصادی نمایندگان با جهانگیری و برخی وزرا آغاز شد

عضو هیئت رئیسه مجلس از آغاز نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس جمهور و برخی نمایندگان در تالار مدرس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری روسای قوای سه گانه با ابلاغ این سیاست‌ها به دستگاه‌های تابعه خواستار  پیگیری و عملیاتی شدن این سیاست‌های ابلاغی شدند.

در این راستا قوای مقننه و مجریه  که پس از روی کار آمدن دولت یازدهم روز به روز تعامل خود را مستحکم‌تر می‌کنند، با تعامل بیشتری به دنبال عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی بوده و در این راستا جلسات زیادی را برگزار می‌کند.

دراین راستا پس از آغاز سال جدید مجلس شورای اسلامی دعوت از وزرا به منظور ارائه گزارش چگونگی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و فازدوم هدفمندی یارانه‌ها در سرلوحه کار خود قرار دادند به طوری که وزرای اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، نیرو و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور باحضور در صحن علنی گزارش ارائه کردند.

همچنین روز گذشته علیرضا منادی سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس از نشست مشترک نمایندگان با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و برخی وزرا خبر داد وگفت: این نشست روز دوشنبه -15 اردیبهشت ماه- در تالار مدرس مجلس برگزار خواهد شد.

در این راستا حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس به باشگاه خبرنگاران گفت: نشست مذکور از دقایقی قبل آغاز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار