هشدار معاون عمران استانداری تهران به زمین‌خواران:

باید با متخلفینی که خلاف قانون مجوز ساخت و ساز صادر می‌کنند برخورد شود

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: مسئولین وقت از جمله استانداری،‌ سازمان آ‌ب،‌ بخشداری و فرمانداری مجوز ساخت هتل آرینا را صادر کرده‌اند که باید با آنان برخورد شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسن کریمی در عصر امروز در دهمین جلسه ستاد ساماندهی پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز با بیان این مطلب افزود: از سال گذشته مالک هتل آرینا اقدام به تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم کیفی رودخانه کرده و علی‌رغم هشدارهای فراوان به تخلف خود ادامه داده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در آن زمان مسئولین وقت از جمله استانداری،‌ سازمان آب، بخشداری و فرمانداری مجوز ساخت آنرا صادر کرده‌اند.
معاون عمرانی استانداری ادامه داد: طبق نقشه مالک باید هفت طبقه بنا می‌کرده اما در حال حاضر بالای 10طبقه ساخته شده است و به همان اندازه که مازاد به پروانه ساخته باید تخریب شود تا به اندازه دستور نقشه برسد.

کریمی اظهار داشت: باید با متخلفینی که خلاف قانون مجوز داده‌اند برخورد شود و با تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شود.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه پرونده بزرگ و پراکنده بود تصریح کرد: دسترسی به اطلاعات دقیق پرونده بسیار سخت بود و ما به سختی توانستیم مدارک را کامل کنیم و این موضوع باید در کمیسیون ماده 99 به تصویب برسد و در صورت صدور حکم تخریب مازاد بنا اعمال می‌شود.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار