رژیم شوک دهنده محصول آخرین کیلوهای اضافی!

راه‌های سریع بسیاری برای لاغری وجود دارند که در 90 درصد آن‌ها با کاهش حجم کالری‌های دریافتی باعث کاهش وزن در شما می‌شوند اما به راستی این رژیم‌ها تا چه حد می‌توانند موثر باشند؟

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ کمربندهای شوک دهنده، قرص‌های لاغری و لیزر از راهکارهای امروزی و پرطرفدار در بین خانم‌ها و آقایان است که اگرچه در مراحل اولیه تأثیر زیادی در لاغری شما ایجاد می‌کنند اما این تأثیرات موقتی است و پس از مدتی از بین‌ می‌رود. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند کاهش حجم چربی‌های دریافتی و افزایش پروتئین و کربوهیدرات مانند نوعی شک برای چربی‌های بدن است که آن‌ها را وادار به سوخت و ساز و دفع شدن از بدن می‌کند. 

گفتنی است، اگر می‌خواهید به بدنتان یک شک بی‌ضرر وارد شود و لاغری را احساس کنید از همین لحظه باید تمام میان وعده‌ها و شیرینی و قند را حذف کند و از ساعت 7 شب به بعد غذاهای پر حجم به ویژه نانی و برنجی را مصرف نکنید. 

نتایج مطالعات نشان می‌دهند اگر احساس گرسنگی کنید یک سیب میل کنید زیرا مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهد سیب باعث شادابی و سرحال شدن شما می‌شود و روی اشتهای کاذب شما را می‌گیرد و تا ساعت‌ها شما را می‌تواند سیر نگه دارد و باید بدانید این میوه را حتی می‌توانید تا قبل از ظهر و یا همراه با سالاد نیز مصرف کنید. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار