حجت‌الاسلام منتظری:

دولت مرخصی 6 ماهه زایمان را مورد بازنگری قرار دهد

رییس دیوان عدالت اداری گفت: قانون به دولت اجازه داده که 6 ماه مرخصی زایمان را به 9 ماه افزایش دهد ولی بعضی از دستگاه‌های اجرایی به دلیل نیاز به کار این قانون را اجرایی نمی‌کنند بنابراین ما از دولت خواسته‌ایم این موضوع را مورد بازنگری قرار دهد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری در پنجمین نشست هم اندیشی دیوان عدالت اداری با سایر دستگاه‌های کشور و قضات و معاونین حقوقی که صبح امروز( 9 اردیبهشت ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با شکایت کارگران در خصوص دستمزدشان گفت: ما وعده‌ای به کارگران دادیم و در هفته آینده این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهیم که به عنوان هدیه‌ای برای کارگران در نظر گرفته شده است.
 
منتظری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چه مقدار پرونده در ارتباط با افزایش مرخصی زایمان در دیوان عدالت اداری موجود است، تصریح کرد: در ارتباط با مقدار این پرونده‌ها حضور ذهن ندارم اما شکایات افزایش یافته و از دولت خواسته‌ایم تکلیف این پرونده را مشخص کند.  
 
وی ادامه داد: قانون به دولت اجازه داده که 6 ماه مرخصی زایمان را به 9 ماه افزایش دهد و دولت سابق مصوبه‌ای را گذرانده ولی بعضی از دستگاه‌های اجرایی به دلیل نیاز به کار این قانون را اجرایی نمی‌کنند بنابراین ما از دولت خواسته‌ایم این موضوع را مورد بازنگری قرار دهد.
 
رئیس دیوان عدالت اداری در پایان خاطرنشان کرد: تعاون و همکاری دستگاه‌های کشور با یکدیگر در کاهش حجم ورودی پرونده‌ها اهمیت بسزایی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قانون ، تعاون ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار