در جریان سفر به عسلویه صورت گرفت؛

بازدید هوایی معاون اول رییس‌جمهور از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی

معاون اول رییس‌جمهور از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی به صورت هوایی و از طریق بالگرد بازدید کرد و در جریان جزئیات این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران اسحاق جهانگیری صبح امروز(دوشنبه) معاون اول رییس جمهور از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی به صورت هوایی و از طریق بالگرد بازدید کرد و در جریان جزئیات این پروژه‌ها قرار گرفت.

وی در جریان سفر به استان بوشهر، فازهای ۱۷،۱۵،۱۲و ۱۸ پارس جنوبی را مورد بازدید قرار داد و با توضیحات بیژن زنگنه وزیر نفت در جریان جزئیات و میزان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

جهانگیری قرار است تا ساعتی دیگر در بازدید زمینی از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی، از نزدیک روند اجرای پروژه ها را بررسی کرده و از برنامه زمانبندی اجرایی فازهای دردست اجرا مطلع شود.

منطقه عسلویه قطب مهم انرژی کشور است

به گزارش باشگاه خبرنگاران معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه خلیج فارس عسلویه در گفتگو با خبرنگاران از منطقه عسلویه به عنوان قطب مهم انرژی کشور یاد کرد و گفت: این منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بخصوص در میدان گازی که با کشورهای همسایه مشترکند.

وی هدف از سفر خود به استان بوشهر را بررسی میزان پیشرفت طرحهای مهمی که در این میدان گازی در دست اجراست عنوان کرد و گفت: بررسی وضعیت پیشرفت طرحهای نفتی و گازی در عسلویه و بخصوص طرحهایی که نیاز است در سال جاری به بهره برداری برسد از مهمترین برنامه های این سفر است.

وی افزود:امروز در عسلویه و بوشهر این طرحهای مهم را با حضور مدیران نفتی و مدیران استانی مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.