وزیر خارجه بحرین مدعی شد:

تهران باید سیاستهای خود را تغییر دهد/ امیدواریم توافقنامه هسته‌ای ایران منعقد شود

وزیر خارجه بحرین مدعی شد سیاستهای کنونی ایران منافع کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را تامین نمی‌کند و باعث بهبود روابط ایران با این کشورها نخواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "خالد بن احمد آل خلیفه" در گفتگوی ویژه با شبکه تلویزیونی "اسکای نیوز عربی"  ابراز امیدواری کرد ایران در سیاستهای خود در منطقه به ویژه در زمینه امنیت کشورهای خلیج فارس تغییر دهد. 

وی مدعی شد: ما امیدواریم ایران سیاستهای خود را تغییر دهد. سیاستهای ایران در حال حاضر به نفع ما نیست و روابط ایران با کشورهای خلیج فارس را بهبود نخواهد بخشید.

وی در زمینه توافقنامه هسته‌ای ایران نیز تصریح کرد : ما امیدواریم در این زمینه به توافق برسند تا هرگونه تهدیدی از منطقه دور شود. اما برای ما مسائل دیگری غیر از برنامه های هسته ای ایران نیز مهم است از جمله مسئله امنیت منطقه ای. بنابراین تهران باید سیاستهای خود را تغییر بدهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۷:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
راسته که میگن به مگس روبدهی باند پرواز میخواهد بحرین جز خاک ما بوده حالا دم دراورده تکلیف مشخص میکنه مسئولین باید مقتدرانه برخورد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
این حکومت بحرین است ، که باید یاد بگیرد با اتباع اکثریت خودش درست رفتار کند . خانه های مردم و حسینه ها و مساجد را تخریب کند .کشورش را به مستعمره عربستان تبدیل نکند ، اگر قرار باشد بحرین مستعمره باشد ، باید به کشور مادر بچسبد نه کشور دیگری .
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
به حق امام زمان (عج) به اهدافتان نخواهید رسید و خداوند ملت امام زمان را حفظ خواهد کرد و این توافق ننگین هم به سرانجام نخواهد رسید.
آخرین اخبار