از اجرای "بنیامین" تا شوخی های "رضا رفیع"

عصر روز گذشته مراسم میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران بعدازظهر دیروز جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا توسط معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت باحضورعلی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید شاه آبادی در تالار وحدت برگزار شد.
 
در این مراسم در ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت و در ادامه رضا رفیع شاعر طنزپرداز به بالای سن رفته و به عنوان مجری شوخی هایی را با توجه به سالروز میلاد حضرت زهرا و روز زن با مادران و زنان حاضر در سالن کرد.

پس از آن صابر خراسانی شاعر اهل بیت اشعاری را در مدح حضرت فاطمه و دیگر معصومین (ع) قرائت کرد که موجب شد حال و هوای حاضرین در سالن دگرگون و اشک بر گونه هایشان جاری شود.

رضا رفیع در زمینه شوخی ها پا را فراتر نهاد و در شوخی هایش طعنه ای نیز به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور زد.
 
 
*اولین اجرای بهادری پس از نسیم بنیامین
 
بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ که مدتی را در عزای همسر خود به سر می برد پس از مدت ها سکوت خود را شکسته و در شب میلاد حضرت زهرا بر روی سن آمد.

وی ضمن خرسندی از اینکه در این شب مبارک اولین اجرای خود را می برد دو قطعه ی گل یاس 2 و جادوگر گیسو را به هوادارانش تقدیم کرد که موجب استقبال بسیار زیاد از طرف حاضرین شد.

در اجرا بنیامین را نیما وارسته به عنوان نوازنده پیانو همراهی می کرد.

پس از اجرای بنیامین عبالجبار کاکایی قصیده ای را به بانوی دوعالم تقدیم کرد.

در این برنامه به عنوان حسن ختام گروه موسیقی همایون و پرنیا به سرپرستی حسین پرنیا و خوانندگی علیرضا افتخاری چند قطعه را به مخاطبان موسیقی سنتی تقدیم کردند.

در بین این اجرا "علیرضا افتخاری" خواننده گروه پرنیا در اعتراض به رفتار برگزار کنندگان این مراسم به آن ها گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و اینکه در حال حاضر در سال فرهنگ به سر می بریم خیلی مهم است که یک گروه موسیقی و به خصوص خواننده آن گروه را ساعت ها در یک اتاق نگه ندارند. اگر اجرایی در ساعت 7:30 قرار است شروع شود لازم نیست که خواننده و گروهش از ساعت 2:30 در آن مکان حاضر شوند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار