ترقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ورود زودهنگام به عرصه رقابت‌های انتخاباتی به ضرر مسائل کشور و منافع ملی است/ پیش‌بینی اصلاح‌طلبان منطبق بر واقعیت نیست

مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات اصلاح‌طلبان مبنی بر پیروزی این جریان در انتخابات آتی، گفت: پیش بینی زودهنگام اصلاح‌طلبان منطبق بر واقع نیست، چرا که باید صبر کرد و دید دولت با اقداماتش چگونه رضایت عامه مردم را به خود جلب می‌کند.

"حمیدرضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت زودهنگام اصلاح‌طلبان برای انتخابات دو سال آینده مجلس و خبرگان رهبری، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان هم اکنون برنامه ریزی کرده و بدنبال پیروزی در انتخابات به هر قیمتی هستند، چرا که می‌خواهند طی دو سال مانده به انتخابات طوری عمل کنند که پیروزی صددرصد داشته باشند.  
 
وی دلیل دیگر اظهارنظر اصلاح‌طلبان را روحیه دادن این جریان سیاسی به نیروهای منزوی خودشان در عرصه سیاسی دانست و گفت: آن‌ها می‌خواهند با این نوع حرف‌ها و شعار‌ها به نیروهای منزوی خود امید پیروزی دهند تا آن‌ها جدی‌تر وارد صحنه رقابت شده و از اصلاح‌طلبان پشتیبانی کنند. 
 
ترقی تحرک اخیر اصلاح طلبان و اظهارنظر آن‌ها را با ارزش‌های انقلابی، عزت ملی و استقلال کشور مناسب ندانست و گفت: ورود زودهنگام به عرصه رقابت‌های انتخاباتی به ضرر مسائل کشور و منافع ملی است و مردم را از مسائل اصلی فعلی باز می‌دارد.  
 
وی ادامه داد: این فعالیت زودهنگام علامت سوالی برای مردم است، چرا که آن‌ها فکر می‌کنند اصلاح طلبان از موقعیت دولت برای دستیابی به مجلس آینده سوء استفاده می‌کنند و طبیعتا این مهم حساسیت مردم را نسبت به عملکرد آنان افزایش می‌دهد، بنابراین طبق تاکیدات مقام معظم رهبری؛ تبلیغات و ورود زودهنگام به عرصه انتخاباتی در کشور ما به مصلحت جامعه و مردم نیست و ملت را سیاست زده می‌کند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه امروزه مردم به شدت مراقب عملکرد دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال هستند، خاطرنشان کرد: طبیعی است که مردم به عملکرد جریان‌های سیاسی نگاه می‌کنند، آن‌ها به عملکرد دولت یازدهم دقیق شده و به این توجه می‌کنند که عوامل آن‌ها که عمدتا اصلاح‌طلبان را تشکیل می‌دهند، در جهت حل مشکلات مردم چگونه عمل می‌کنند.
 
ترقی یادآور شد: به یقین عملکرد هر دولتی در انتخابات بعدی تاثیر مستقیم دارد، بنابراین پیش بینی زودهنگام اصلاح‌طلبان منطبق بر واقع نیست، چرا که باید صبر کرد و دید دولت با اقداماتش چگونه رضایت عامه مردم را به خود جلب می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار