علیخانی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

یارانه نگرفته و نخواهم گرفت

مشاور پارلمانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: بحث در مورد انتخابات مجلس آینده زودهنگام است اما فکر می‌کنم نتیجه همانند انتخابات ریاست جمهور باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، قدرت‌الله علیخانی در حاشیه مراسم ختم پدر همسر محمد خاتمی که بعدازظهر امروز در مسجد الغدیر تهران برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه آیا آن دریافت یارانه انصراف خواهید داد یا خیر؟ اظهار داشت: من از ابتدا نیز یارانه‌ای دریافت نکرده و نمی‌کردم.

وی همچنین درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس آینده نیز گفت: بحث در مورد انتخابات آینده هم‌اکنون زودهنگام است.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه نظر شما در مورد انصراف از یارانه و پایگاه اجتماعی آن چیست؟ گفت: من در این بحث ورود پیدا نمی‌کنم به این دلیل که به من ربطی ندارد دولت خود سخنگو دارد و باید از سخنگو پرسید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه آیا در انتخابات آینده شرکت خواهید کرد بار دیگر گفت: سخن گفتن در مورد انتخابات آینده زودهنگام است.

این فعال اصلاح‌طلب در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه نظر شما در مورد آرایش سیاسی آینده در انتخابات چیست؟ بیان داشت:  انتخابات آینده مجلس نیز همانند انتخابات 24 خرداد 92 خوب خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: یارانه ، الغذیر ، مصلحت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار