وزير دارايي انگليس:

نوسانات بازارهاي مالي "اقتصاد انگليس" را با مشکل مواجه کرده است

وزير دارايي انگليس در مورد بي ثباتي بازار و نوسانات در بازارهاي مالي و مسکن در سال آينده هشدار داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه فايننشال تايمز، "جورج اوزبورن"، وزير دارايي انگليس گفت: خطرات کنوني ژئوپليتيکي به خصوص در اوکراين و احتمال بررسي جدي بانک مرکزي آمريکا براي افزايش نرخ بهره احتمالا منجر به افزايش نوسانات بازار خواهد شد.

وزير دارايي انگليس در واشنگتن با هشدار درباره چشم انداز اقتصادي کوتاه مدت در انگليس، خوش بيني سابق خود را درباره توانايي اقتصادي انگليس براي قدرتمند باقي ماندن در بحبوحه کاهش کسري بودجه کاهش داد.

وي گفت: يک مرکز بزرگ مالي مانند انگليس بايد براي بي‌ثباتي بازار گوش به زنگ باشد.

وزير دارايي انگليس که در حاشيه اجلاس صندوق بين المللي پول سخن مي‌گفت، خطاب به روزنامه نگاران گفت: نوسانات در بازارهاي مالي و مسکن در سال آينده ممکن است اقتصاد انگليس را با مشکل مواجه کند.

وي گفت: ما بايد اقتصادي انعطاف پذير در انگليس بسازيم که براي مقابله با بي‌ثباتي بازار و خطرات ژئوپليتيکي احتمالي آماده باشد.

اوزبورن افزود: اگر تحريم‌هاي تازه بر ضد روسيه اعمال شود، به اقتصاد انگليس لطمه خواهد خورد. اما از طرف ديگر اگر روسيه به علت اقداماتش مجازات نشود، در نتيجه دولت‌ها با خطرات بيشتري از سوي کشورهايي که قوانين بين المللي را نقض خواهند کرد مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار