هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا براي نمايندگان کشورمان از حساسيت بالايی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 3 بازی نمایندگان ایران روز سه شنبه 12 فروردین برگزار خواهد شد و تنها استقلال تهران روز چهارشنبه 13 فروردین در امارات به مصاف الجزیره خواهد رفت.

اولین دیدار نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را فولاد خوزستان در اهواز ساعت 18:30 برگزار خواهد کرد. فولاد در ورزشگاه غدیر میزبان بنیادکار ازبکستان و در دیگر بازی گروه B از ساعت 20:30 الجیش در قطر به مصاف الفتح عربستان می‌رود.

در این گروه الجیش قطر با 5 امتیاز، فولاد خوزستان 5 امتیاز، بنیادکار ازبکستان 2 امتیاز و الفتح عربستان با 2 امتیاز در جدول به ترتیب اول تا چهارم هستند.


در گروه C ساعت 19 تراکتورسازی تبریز میزبان العین امارات است و در دیگر بازی گروه C از ساعت 23 الاتحاد عربستان با لخویا قطر دیدار خواهد کرد در این گروه تراکتورسازی با 4 امتیاز و تفاضل کمتر در رده سوم حضور دارد. العین امارات با 6 امتیاز در صدر جدول، لخویا رده دوم و الاتحاد عربستان در رده چهارم قرار دارند.
 
تراکتورسازی می‌تواند با پیروزی مقابل تیم صدرنشین جدول یعنی العین امارات انتقام بازی رفت در امارات را بگیرد و صعود خود را از این گروه تا حدودی بالاتر ببرد و با حمایت هواداران تبریزی موفقیت تراکتورسازی دور از انتظار نیست.
 


در گروه D سپاهان از ساعت 21:50 در امارات مهمان الاهلی است. سپاهان می‌تواند ناکامی دیدار گذشته در اصفهان مقابل این تیم را جبران کند. در روز 28 اسفند سپاهان در اصفهان 2 بر یک مغلوب الاهلی امارات شده بود.

 

 
در دیگر بازی این گروه از ساعت 23:10 الهلال عربستان میزبان السد قطر است.

در آخرین بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان در گروه A تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 21:10 در امارات به مصاف الجزیره خواهد رفت این آخرین شانس استقلال برای صعود از این گروه است و باید با پیروزی و کسب 3 امتیاز از میدان خارج شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، استقلال ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار