حاشیه های رادیو تلویزیون در آبان ماه 92؛

بازگشت "مهران مدیری" به تلویزیون

طی گفتگویی با"مهران مدیری" عنوان شد: با یک سریال 60 قسمتی به تلویزیون بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در دوشنبه 6 آبان پیرغلامان حسینی با بیش از 500 ذاکر، مداح و پیرغلام برای شرکت در یازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی دوشنبه ساعت 19به سمت استان گلستان عزیمت کردند.

در ادامه رویداهای اتفاق افتاده در صدای رسانه ملی، "جمعه ایرانی" ها 2 ماه سکوت کردند.

بنابراین گزارش، در یازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی، از "داوود میرباقری" به عنوان هنرمند و فیلمساز برجسته عاشورایی تقدیر شد.

در ادامه این گزارش رویداد بین‌المللی سیما در قالب جشنواره تلویزیونی جام جم در روز 13 آبان اعضای شورای عالی سیایتگذاری خود را معرفی کرده و "مهدی فرجی" به عنوان دبیر جشنواره سوم معرفی شد.

بنابراین گزارش، "حمیدرضا مقدسی" سرپرست رادیو فصلی از تغییر نام و رویکرد "رادیو فصلی" با نام "رادیو محرم" خبر داد و گفت: قرار شد این شبکه رادیویی از یکم تا 15 محرم تغییر رویکرد بدهد و به عنوان رادیو محرم برنامه‌ها را روی آنتن ببرد.

به دنبال رویدادهای اتفاق افتاده در سال 92، 15 آبان "اکبر خواجویی" کارگردان قدیمی "پدرسالار" طبق اعلام پزشکان ،درمان خود را آغاز کرد.

در ادامه این گزارش، 19 آبان "رادیو نینوا" همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی به همت شبکه اینترنتی ایران صدا کار خود را آغاز کرد.

در ادامه رویدادها و اتفاقات پیش آمده، 21 آبان 92، کارگردان سریال محرمی "شهر بیدار" درگذشت.

بنا براین گزارش ؛شبکه "سحر" اولین شبکه برون مرزی سیمای جمهوری اسلامی ایران، 25 آبان ماه امسال هفدهمین سال فعالیت خود را آغاز کرد.

در ادامه این رویدادها، "مهران مدیری" قرار شد پس از چند سال دوری از تلویزیون با یک سریال 60 قسمتی به تلویزیون برگردد.

در ادامه با اشاره به دیگر رویدادهای سیما، 27 آبان فراخوان سومین جشنواره تلویزیونی جام جم با هدف شناخت و تقویت استعدادها و توان حرفه‌ای برنامه سازان منتشر شد.

بنا براین گزارش؛ در 11 آبان 92 زوایای پنهان تصادف "گوهر خیراندیش" آشکار شد.

گزارش از الهه علیزاده



انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، سحر ، جشنواره ، برون مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار