براساس گزارش اورژانس کشور در ۴۸ ساعت گذشته؛

بیش از ۱۷هزار و ۲۷۷ ماموریت توسط "اورژانس ۱۱۵" در سراسر کشور انجام شده است

طبق گزارش اورژانس کشور بیش از ۱۷هزار و ۲۷۷ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است که در یک حادثه بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ در صحنه حاضر و ۵ مصدوم را پس از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان منتقل نمودند.

دکتر امین صابری نیا رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در سراسر کشور ۸۱۰ پایگاه شهری، ۱۲۷۶ پایگاه جاده‌ای و در کل ۲۰۸۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴۶۰۰تکنسین فوریتهای پزشکی مشغول خدمت رسانی به هم میهنانمان هستند. در ۴۸ساعت گذشته، ۲۹۹۴ ماموریت ترافیکی و ۱۴۲۸۳ ماموریت غیرترافیکی توسط
تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفت. 

وی ادامه داد: نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادث و بیماران یاد شده، بیش از ۷۴۱۶ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند. 

صابری نیا با بیان اینکه بیش از ۸۴۳۷ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، توسط اقدام به موقع و تخصصی تیم‌های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند عنوان کرد: در یک حادثه بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ در صحنه حاضر و ۵ مصدوم را پس از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان منتقل نمودند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار