آموزش سیستم عامل ویندوز فون – بخش دوم

در آموزش بخش اول به آموزش دکمه ها و برخی تنظیمات ضروری و فعال کردن نقشه تلفن همراه پرداختیم. در بخش دوم آموزش ویندوز فون به انتخاب آهنگ خاصی برای زنگ تلفن و غیر فعال کردن GPRS می پردازیم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در آموزش بخش اول به آموزش دکمه ها و برخی تنظیمات ضروری و فعال کردن نقشه تلفن همراه پرداختیم.(برای مشاهده آموزش اینجا کلیک کنید.) در بخش دوم آموزش ویندوز فون به انتخاب آهنگ خاصی برای زنگ تلفن و غیر فعال کردن GPRS می پردازیم.
نحوه قرار دادن آهنگ مورد نظر برای زنگ تلفن
در انتخاب آهنگ مورد نظر باید به حجم آن که کمتر از یک مگابایت، پسوند آن که باید mp3 یا wma و مدت آهنگ که کمتر از 40 ثانیه باشد توجه داشت.( حتما در انتخاب آهنگ به این موارد دقت کنید.)
پس از رعایت موارد بالا شما باید در کامپیوتر خود بر روی آهنگ راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس از سربرگ Details در قسمت Genre کلمه Ringtone را بنویسید (دقت کنید که فقط Ringtone تنها باشد.) و در نهایت بر روی Ok کلیک کنید و آهنگ خود را در آدرس Phone\Ringtones قرار دهید. (البته این احتمال وجود دارد که شما آهنگ را در هر کجا که قرار دهید تلفن همراه خودش آن را شناسایی کند.)
اکنون با این کار آهنگ شما به قسمت آهنگ های انتخاب زنگ تلفن همراه افزوده شده است و شما می توانید با مراجعه به تنظیمات تلفن همراه از قسمت آهنگ های زنگ+صدا در بخش صدای زنگ را آهنگ خود را انتخاب کنید.


نحوه غیر فعال کردن GPRS تلفن
قبل از مطرح کردن آموزش غیر فعال کردن GPRS بگذارید تجربه ای در این زمینه را با شما در میان بگذارم.
گوشی لومیا 925 تنظیمات خودکار GPRS ندارد که ایرانسل برای شما به صورت پیامک ارسال کند و شما ذخیره کنید. ولی نکته جالب اینجاست که بدون انجام دادن تنظیمات دستی GPRS گوشی لومیا 925، GPRS فعال بود و در صورتی که وای فای در محل وجود نداشت، تلفن از GPRS برای اتصال به اینترنت استفاده می کرد و از شارژ پولی گوشی کاسته می شد.
اما برای غیر فعال کردن GPRS گوشی باید از قسمت تنظیمات وارد بخش شبکه تلفن همراه شوید و سپس قسمت اتصال داده را خاموش کنید.


گزارش از حسین جاهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوآوران گرمی مرجع پروژه های دانشجویی
۰۳:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام خیلی ممنون بابت این آموزش، بسیار عالی و مفید بود ;)


_______________________________
نوآوران گرمی | مرجع پروژه های دانشجویی
http://www.noavarangermi.ir
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۷:۵۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
خیلی ممنون از آموزشتون بخصوص عوض کردن آهنگ زنگ
در ضمن کار خوبی که در پیش گرفتین (منظورم کار با ویندوز فون) رو ادامه بدین