آموزش مقدماتی ویندوز فون - بخش اول

سیستم عامل ویندوز فون نسبت به آندورید مدیریت خیلی بهتری بر حافظه رم دارد و این ویژگی باعث می شود گوشی ویندوز فون سرعت بسیار بیشتر نسبت به آندروید داشته باشد. این ویژگی باعث می شود شما با سخت افزار پایین تر بهره وری بیشتر نسبت به گوشی های آندروید انجام دهید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سیستم عامل ویندوز فون نسبت به آندورید مدیریت خیلی بهتری بر حافظه رم دارد و این ویژگی باعث می شود گوشی ویندوز فون سرعت بسیار بیشتر نسبت به آندروید داشته باشد.
این ویژگی باعث می شود شما با سخت افزار پایین تر بهره وری بیشتر نسبت به گوشی های آندروید انجام دهید.
اگر شما اقدام به خرید گوشی ویندوز فون کنید اولین کاری که باید انجام دهید، ساخت اکانت لایو است.
برخی از دلایل ساخت این اکانت:
از مارکت ویندوز فون می توانید نرم افزار، بازی، آهنگ و ... دانلود کنید.
از محتوایت گوشیتون بکاپ بگیرید (مثل contact ها sms و غیره)
استفاده رایگان از SkyDrive (برفرض آپلود خودکار عکس های دوربین یا فایل های Office داخل SkyDrive)
گوش کردن به موسیقی با xbox music
استفاده از Messenger لایو
ارتباط با دوستانات در Xbox Live
سینک کردن سریع اطلاعاتتان و کانتکت ها
و ...
برای ساخت اکانت می توانید به دو سایت www.Live.Com  یا www.OutLook.Com مراجعه کنید.
حتما نحوه کار با سه دکمه اصلی را می دانید. مانند نگه داشتن دکمه Back و سویچ کردن بین برنامه ها و یا عکس گرفتن از صفحه نمایش با فشار دادن همزمان دکمه پاور و شروع که عکس به صورت خودکار در آلبوم عکس های شما ذخیره می شود.
زمانی که شما نرم افزاری بر روی گوشی خود نصب می کنید این نرم افزار به صفحه شروع شما اضافه نمی شود. شما می توانید با نگه داشتن دست خود بر روی نرم افزار نصب شد و انتخاب گزینه اتصال به صفحه شروع این کار را انجام دهید.


همچنین در صفحه شروع می توانید با نگه داشتن دست تان بر روی نرم افزار آن را از صفحه شروع حذف (1) و یا سایز آیکون (2) آن را تغییر دهید.


نکته دیگری که باید در مورد آن بدانید این است که در تنظیمات قسمت منطقه+زبان، کشور را بر روی ایالات متحده و قالب منطقه را بر روی ایالات متحده (انگلیسی) قرار دهید. دلیل این کار امکان استفاده از فروشگاه، امکان نصب نقشه های GPS و ... است. البته اگر قصد افزودن نقشه را دارید باید در هنگام نصب نقشه ها از اینترنت پرسرعت و بر روی تنظیمات آن پروکسی ست کنید تا امکان نصب آن برای شما فراهم شود.
برای ست کردن پروکسی از قسمت تنظیمات و بخش Wi-Fi بر روی کانکشن Wi-Fi خود دست خود را چند ثانیه نگهدارید و سپس گزینه ویرایش را انتخاب کنید. با ورود به این قسمت پروکسی را فعال کنید و اطلاعات را وارد کنید. در نهایت هم تیک پایین صفحه نمایش را بزنید.

    

گزارش از حسین جاهدی


برچسب ها: ویندوزفون ، گوشی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار