گزیده‌ای از حرف‌ها و اتفاقات نشست‌های رسانه‌ای جشنواره سی‌ودوم؛/ 3

فیلم وامدار عشق هانکه

وقتی از "منوچهر محمدی" می‌پرسند چقدر ایده‌ی این فیلم وامدار فیلم عشق هانکه است با اعتماد به نفس جواب می‌دهد: «دوستان می‌دونن، من خیلی فیلم نمی‌بینم، به خصوص فیلم خارجی».

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ در نشست میهمان داریم (محمدمهدی عسگرپور )وقتی از منوچهر محمدی می‌پرسند چقدر ایده‌ی این فیلم وامدار فیلم عشق هانکه است با اعتماد به نفس جواب می‌دهد: «دوستان می‌دونن، من خیلی فیلم نمی‌بینم، به خصوص فیلم خارجی».
 
وقتی از عسگرپور می‌پرسند چرا ریتم فیلمش زیادی کند است می‌گوید: «آقای ترمیناتور و خانوم که نساختیم! ریتم این زندگی همین طور باید باشه» و وقتی از او می‌پرسند چرا اینقدر در فیلمش از کلیشه‌ها استفاده کرده می‌گوید: «زندگی واقعی پر از همین کلیشه‌هاست. بعضی‌ها برای فرار از کلیشه اسم رزمنده‌ی فیلمشون رو می‌ذارن پژمان! و نشون می‌دن که توی جبهه شطرنج بازی می‌کنن. وقتی یه خانواده هفتاد سال تو یه خونه زندگی کرده باشن، زندگی‌شون همین شکلیه دیگه. نمی‌تونن تو گاردن پارتی باشن که!»
 
دوقلوهای رزمنده‌ی فیلم با چهره‌ی کاملا متفاوت و غیرقابل تشخیص از همدیگر نشسته‌اند اما هنوز حرفی نزده‌اند. محسن سیف منتقد جلسه‌ برای این که بداند کدام مهدی و کدام محمد است از عسگرپور کمک می‌خواهد اما عسگرپور می‌گوید تشخیص آنها با ریش آسان‌تر بود و با کمی تامل اسمهایشان را می‌گوید. محسن سیف مستاصل شده: «خدا شاهده که اول جلسه برعکسش رو به من گفتین!»


منبع: زهرا عزیزمحمدی/ مجله 24



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار