2 هفته تا دستیابی به "سرشانه‌های گرد و زیبا"

چیز زیادی تا عید باقی نمانده است و اگر می‌خواهید عید امسال بدن شما به یک فرم کامل برسد و لباس‌هایتان در بدنتان جلوه‌ زیادی داشته باشد باید ورزش‌هایی را برای سرشانه‌هایتان از همین امروز شروع کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ با تغییر کمی از عادات غذایی خود، حذف شیرینی‌ها و "خوراکی‌های پرکالری" و محدود کردن مصرف برنج و نان می‌توانید در کنار ورزش‌هایی که به شما آموزش می‌دهیم شکم و پهلو خود را نیز کمی لاغر و جمع و جور کنید. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند تقویت سرشانه‌ها و ساختن سرشانه‌هایی زیبا و بااستحکام زمان زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد و سرشانه‌ها از قسمت‌هایی از بدن هستند که سریعاً با "ورزش‌های صحیح" و انجام "حرکات مناسب ورزشی" شکل می‌گیرند. 

گفتنی است، با تهیه وزنه‌های یک کیلوگرمی و در صورت اختیار نداشتن نمک‌های بسته‌بندی شده که نزدیک به 1کیلوگرم وزن دارند می‌توانند تأثیر زیادی در بالاتنه شما داشته باشند و آن‌ها را فرم و شکل دهید. 

با بالا بردن دست‌های خود و "انقباض عضله‌های شکمی" و صاف ایستادن و بازکردن پاها به عرض شانه‌هایتان یکی از اساسی‌ترین ورزش‌ها برای سرشانه‌هاست که با مداوم تکرار کردن آن با وزنه‌ها می‌توانید سرشانه‌هایتان راتقویت کنید. 

با پایین و بالا آوردن وزنه‌ها در همان حالت قبلی تا سینه می‌توانید علاوه بر تقویت سرشانه‌ها، عضله‌ها سینه‌تان را نیز سفت و تقویت کنید. 

با کنار بردن دست‌ها به کنار و بالا بردن وزنه‌ها با یک دست پس آوردن آن از پشت تا کتف از دیگر ورزش‌هایی است که در کوتاه مدت ظاهر سرشانه‌هایتان را تغییر خواهد داد.

انتهای‌پیام/ 

برچسب ها: ورزش ، عضله ، عید ، کلینیک ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار