زنجان/

درخشش هنرمند زنجانی در ششمین جشنواره داستان انقلاب

داستان کوتاه سیده زهره میرعیسی خانی، هنرمند زنجانی در ششمین جشنواره داستان انقلاب به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت:

ششمین جشنواره داستان انقلاب با هدف معرفی انقلاب اسلامی و عظمت کار مردم و امام خمینی(ره) در دو بخش رمان و داستان کوتاه به همت حوزه هنری برگزار شد.

 اکبری با اشاره به اینکه براساس گزارش دبیرخانه ششمین جشنواره داستان انقلاب،400 اثر ارسال شده است، افزود : پس از داوری اولیه 70 اثر از 60 نویسنده به مرحله دوم راه یافت که شامل 13رمان بزرگسال، 5 رمان نوجوان، 34داستان کوتاه بزرگسال و 18داستان کوتاه نوجوان بوده است.

وی ادامه داد: از بین آثار ارسال شده در مجموع 9 اثر در همه بخش ها به عنوان آثار برگزیده ششمین جشنواره داستان انقلاب انتخاب شده است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خاطر نشان کرد: در این جشنواره اثر سیده زهره میرعیسی خانی با عنوان "downhill" در بخش داستان کوتاه بزرگسال عنوان اثر شایسته تقدیر را از آن خود کرد.

گفتنی است داستان کوتاه "downhill" داستان یکی از اعضای ساواک را روایت می کند که در دوران انقلاب در ایران مسئول شکنجه مبارزان انقلابی بود و در حال حاضر مدیر یک کافه در آمریکاست که یک با شخصی روبرو می شود که شباهت خیلی زیادی به فردی دارد که سالها قبل او را شکنجه کرده است و ...

سیده زهره میرعیسی خانی کار نویسندگی را به صورت حرفه ای از 4 سال قبل با حضور در کلاس های داستان نویسی آغاز کرده و تا کنون توانسته در جشنواره های مختلف استانی و کشوری از جمله شهید ابراهیم اصغری، گناهان زبانی، جشنواره داستان کوتاه تبریز، جشنواره بانه و ابن حسام خوسفی عناوین مختلفی را کسب کند.


برچسب ها: هنرمند ، زنجانی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.