مجري برنامه پايش در گفتگو با خبرنگاران:

«پايش» مهمان و موضوع سفارشي ندارد

"مرتضی حيدري" گفت: اين برنامه مهمان و موضوع سفارشي ندارد هدف از دعوت و گفت‌وگو با مسئولان حل موضوع در حيطه اختيارات آنان است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان صدا و سیما؛ "امير سياح" عصر روز شنبه در نشست خبري با عوامل برنامه پايش و خبرنگاران گفت: تا كنون 82 برنامه پخش كرده‌ايم كه در همه آنها به دنبال جذب جوانان به بازار كار و دور كردن نااميدي از آنها بوده است.
 
وي همچنين با بيان اينكه پژوهش در اين برنامه بيشترين سهم را دارد گفت: 26 درصد از كل هزينه برنامه صرف پژوهش مي‌شود و ما براي تهيه پايش با شبكه‌اي از پژوهشگران در تماس هستيم تا صحيح‌ترين تحليل‌ها را درباره برنامه ارائه دهيم.
 
"محسن تربيت‌دوست" تهيه كننده پايش نيز در اين نشست گفت: موضوعات مورد بحث در اين برنامه براساس خواست و پيشنهاد مردم است و مهمان‌هاي كارآفريني كه به برنامه دعوت مي شوند كساني هستند كه اكثرا از هيچ، كار خود را شروع كردند و به موفقيت رسيده‌اند.
 
"مرتضی حيدري" مجري اين برنامه هم با بيان اينكه هيچ مهماني و موضوع سفارشي نداريم گفت: هدف از گفت‌وگو با مسئوليني كه به برنامه دعوت مي‌شوند به چالش كشيدن آنها نيست بلكه مهم‌ترين مسئله حفظ شان مهمان و سپس حل موضوع در حيطه اختيارات مهمان است.
 
وي افزود: ما بايد ياد بگيريم از مسئولين سئوالاتي بپرسيم كه در حيطه مسئوليتشان باشند نه اينكه با يك سئوال باعث شويم كه او مجبور به پاسخي شود كه حل آن در اختيارات او نيست.
 
حيدري تاكيد كرد پايش با هدف ترويج روحيه تعاملي با مردم و مسئولين برنامه سازي مي‌كند.
 
برنامه پايش كاري از گروه اقتصاد شبكه يك سيماست كه از سال 91 با هدف ترويج كار آفريني و همينطور تحليل مسايل اقتصادي روز تهيه و پخش مي‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار